۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

سرما شاگردان کواچ را غافلگیر کرد

هوای سرد بلهاتوف، ملی‌پوشان والیبال کشورمان را غافلگیر کرد.
کد خبر : ۱۹۳۰۹۳
صراط: گروه تلویزیونی لهستان ورود تیم ملی والیبال ایران به فرودگاه ورشو را پوشش خبری داد. آنها هنگام ورود کاروان ایران با اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال و فرهاد ظریف لیبروی ایران مصاحبه کردند. تلویزیون لهستان در حالی که از ایران به عنوان یکی از مدعیان این دوره رقابت‌های قهرمانی جهان اسم می‌برد، مدام گزارش ورود تیم ایران را در فواصل مختلف پخش می‌کرد. تیم ملی ایران بعد از استرالیا دومین تیمی است که وارد لهستان شده است.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، از طرف دیگر هوای سرد بلهاتوف ملی‌پوشان را غافلگیر کرد و موجب شد تا امیر خوش‌خبر به سرعت اقدام به خرید و تهیه کاپشن برای بازیکنان کند. فرهاد قائمی نیز روز گذشته دچار سرماخوردگی شد و زیر سرم رفت که این موضوع موجب نگرانی کادر فنی تیم ملی شده است. دکتر سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در این مورد گفت: قائمی از دیشب دچار سرماخوردگی شده که به بلافاصله روند درمانی او را آغاز کردیم و با مصرف آنتی بیوتیک و سرُم و استراحت، سعی می‌کنیم او را به شرایط تمرین برگردانیم و احتمالا از فردا تمرینات خود را آغاز می‌کند.

مشکل دیگر تیم ملی، مسئله بی‌انگیزگی محمد موسوی است به طوری که وی داصلا قصد شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشت اما به نظر می‌رسد که مشکل متقابل او و تیم ملی با رسیدن به لهستان حل شده است. وی در این باره گفت: من خسته بودم اما حالا که آمده‌ام انگیزه‌ای جز جنگیدن ندارم، پس می‌جنگم. اگر سخت کار کنیم و در مسابقات قهرمانی جهان بدرخشیم، نشان می‌دهیم که این همه موفقیت اتفاقی نبوده است اما اگر فقط بگوییم نمی‌شود، تنها یک راه داریم که تسلیم شویم. تسلیم شدن کار آسانی است.

مدافع وسط تیم ملی ایران در پایان گفت: امیدواری برای موفقیت باید در همین چند روز به وجود آید. از همان دیروز که وارد لهستان شدیم. امیدوارشدم که می‌توانیم مثل قبل شویم، همان ایران خطرناک. درست است که بعداز لیگ جهانی خیلی خسته شدیم اما باید با مثبت اندیشی ذهن‌مان را آماده کنیم، بدون اینکه دم از ناامیدی بزنیم.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز