۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹

نتایج ۵ بازی از پلی‌آف لیگ قهرمانان

بازی های این مرحله فردا شب با انجام 5 بازی ادامه خواهد یافت که در مهم ترین آن ها اتلتیک بیلبائو با ناپولی، آرسنال با بشیکتاش، بایرلورکوزن با کپنهاگن دیدار خواهند کرد.
کد خبر : ۱۹۳۱۸۱
صراط: دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان امشب با 5 بازی آغاز شد.

در اولین بازی امشب زنیت که در دیدار رفت 1-0 در بلژیک استاندارد لیژ را شکست داده بود این بار 3-0 حریف خود را شکست داد و در مجموع با حساب 4-0 به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت. در بازی امشب ابتدا خوزه روندون در دقیقه 30 برای زنیت گلزنی کرد و در ادامه هالک در دقایق 53 و 58 گلزنی کرد و صعود شاگردان ویاش بواش تضمین شد. در این بازی ویکتور فایزولین از زنیت و ریکاردو فاتی از لیژ کارت با کارت قرمز داور از بازی اخراج شدند.

در یکی دیگر از بازی های حساس پورتو در دراژائو میزبان لوسک لیل فرانسه بود. پورتو در بازی رفت با تک گل هکتور هررا حریف خود را شکست داده بود و با اطمینان خاطر بیشتری پای به بازی امشب گذاشته بود. در بازی امشب ابتدا یاسین براهیمی در 49 گل اول را برای پورتو به ثمر رساند و در ادامه جکسون مارتینز در دقیقه 69 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پورتو در مجموع 3-0 از سد لیل عبور کرد.

در شهر نیکوزیا قبرس تیم آپوئل میزبان آلبورگ دانمارک بود و در پایان به برتری 4-0 دست یافت. بازی رفت این دو تیم 1-1 شده بود. باته بوریسوف هم با برتری 3-0 مقابل اسلوان براتیسلاوا در مجموع با نتیجه 4-1 از سد حریف خود گذشت.

اما سلتیک که به خاطر تخلف تیم لژیا ورشو به این مرحله رسیده بود نتوانست از سد ماریبور اسلوونی عبور کند. بازی رفت دو تیم در اسلوونی 1-1 شده بود و امشب دو تیم در سلیتک پارک گلاسکو به مصاف هم رفتند و تیم ماریبور با تک گل تاوارس در دقیقه 75 حریف سرشناس خود را شکست داد و در مجموع با حساب 2-1 راهی مرحله گروهی شد.

بازی های این مرحله فردا شب با انجام 5 بازی ادامه خواهد یافت که در مهم ترین آن ها اتلتیک بیلبائو با ناپولی، آرسنال با بشیکتاش، بایرلورکوزن با کپنهاگن دیدار خواهند کرد.
برچسب ها: صراط لیگ قهرمانان