۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۹

نامه دي‌ماريا به هواداران رئال

ستاره آرژآنتيني در نامه اي سرگشاده با هواداران رئال مادريد وداع کرد.
کد خبر : ۱۹۳۱۸۲
صراط: ستاره آرژآنتيني در نامه اي سرگشاده با هواداران رئال مادريد وداع کرد.

آنخل دی ماریا، ستاره آرژآنتینی در نامه ای سرگشاده با هواداران رئال مادرید وداع کرد. متن نامه وی در زیر آمده است:

مادریدیسموهای عزیز
دوره ام در رئال مادرید بسر رسیده است. غیرممکن است که همه اتفاقاتی که رخ داده است را در چند خط خلاصه کرد اما دوست داشتم این نامه را بنویسم و حسم را توصیف کنم. در این چهار سالی که افتخار داشتم پیراهن رئال را بپوشم، هیچ چیز به جز غرور حس نکردم به خصوص به خاطر تلاشی که انجام دادم و دستاوردهایی هایی که با هم تیمی هایم داشتم…

متاسفانه امروز باید جدا شوم اما می خواهم بگویم که این هرگز خواسته من نبود. مثل هر کسی که مشغول به کاری است، همیشه می خواستم پیشرفت کنم. پس از بردن دسیما با امید موج انگیزه از سوی کادر مدیریت به جام جهانی رفتم و هرگز این موج از سوی آنها ساطع نشد.

حرفها و دروغهای زیادی در این مدت گفته شد. همیشه می خواستند که من و اراده ام را عامل جدایی از باشگاه بدانند اما این گونه نبود. متاسفانه برخی افراد درون باشگاه ذائقه فوتبایشان به سبک فوتبال من نمی خورد. من فقط می خواستم که در موردم غدالت برقرار شود برای من برخی مسائل خیلی ارزشمند هستند که بسیاری از این مسائل هیچ ربطی به دستمزدم ندارند. امیدوارم که بتوانم در منچستر یونایتد، یکی از باشگاه های جهان به چیزهایی که در رئال کم داشتم دست یابم و تاریخ سازی کنم.

خوشبخت بودم که با بازیکنان بزرگی هم تیمی بودم که هم تیمی های خارق العاده ای بودند. به نظرم کلید دسیما همین بود.به خاطر برخی اشتباهاتی که بیرون و درون زمین انجام دادم عذر می خواهم . هرگز هدفم ضربه زدن به کسی نبود. در هر بازی بری این پیراهن عرق ریختم، طوری که انگار آخرین بازی من است. گاهی اوقات اوضاع برایم خوب پیش رفت و گاهی دیگر این طور نبود اما فقط می توانم بگویم که همه چیزم را درون زمین گذشتم.

باید از اسپانیا به خاطر همه چیز ی که به من داد، تشکر کنم، به خصوص به این خاطر که دخترم در این کشور پا به دنیا گذاشت. افراد بسیار خاصی در بیمارستان به فکر ما بودند .از بیمارستان پرنس مونته متشکرم که تا ابد در قل من می مانند. همسرم ، دخترم و من همیشه از آنها متشکر خواهیم بود. از هم تیمی هایم به خاطر حمایت همیشگی شان در لحظات خوب و بد متشکرم از مربیان بدنساز متشکرم ، همین طور از همه افرادی که هر روز برای باشگاه زحمت می کشیدند و رابطه خوبی با آنها دارند سپاسگزاری می کنم.امیدوارم رئال فصل خوبی داشته باشد و به دنبال رسیدن به اهدافش باشد. زمانی که در سوپرجام اسپانیا وارد چمن شدم و برنابئو برخوردی گرم با من داشت را فراموش نمی کنم.

ممنون، به نظرم این بهترین وداع برای اخرین بازیم بود.

زنده باد رئال تا ابد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط دی ماریا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز