۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
ایران مفتخر است بار دیگر فلسطین را یاری کرد

نطق لاریجانی درباره پیروزی مردم غزه

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز روز بزرگی است. روزی است که بار دیگر ندای حق‌طلبانه خون بر شمشیر پیروز است بر جهان اسلام طنین‌انداز شد.
کد خبر : ۱۹۳۱۸۸
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پس از دو ماه جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از آن روز گذشته مقاومت فلسطین ماجراجویان صهیونیست را به ذلت واداشت.

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز روز بزرگی است. روزی است که بار دیگر ندای حق‌طلبانه خون بر شمشیر پیروز است بر جهان اسلام طنین‌انداز شد.

وی ادامه داد:‌ روزی است که ملت مظلوم فلسطین نشان دادند با اتکا به خداوند و مقاومت در برابر قدرت نظامی پوشالی رژیم صهیونیستی پیروز می‌شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از دو ماه جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب و سکوت کشورهای عربی روز گذشته مقاومت ملت فلسطین ماجراجویان صهیونیست را به ذلت واداشت. این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت بویژه حماس و جهاد صمیمانه تبریک می‌گوییم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین نگین صلابت و استواری و مجاهدت هستند، ملت فلسطین با شجاعت وصف‌ناپذیر از میان لاله‌های شجاعت درخت سرو استواری را غرس کردند و این قدرت به فضل الهی قدرت نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را خواهد داشت.

وی افزود: گرچه در این مبارزه مجاهدانه فلسطین مظلوم بیش از 2000 شهید و 11 هزار مجروح به انقلاب فلسطین تقدیم کرد و رژیم صهیونیستی با درنده‌خویی بسیاری از منازل مردم را تخریب کرد اما با استواری و مقاومت خود شکستی تاریخی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد که تاوان آن را در داخل و خارج از سرزمین‌های اشغالی پرداخت خواهد کرد.

رئیس قوه مقننه اظهار داشت: امروز ملت ایران سربلند است که در سخت‌ترین شرایط مظلومیت ملت فلسطین با همه امکانات پشتیبان آنان بود، ملت ایران مفتخر است که بار دیگر یاری کرد تا فتح‌الفتوح مجاهدت نصیب ملت مظلوم فلسطین شود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملت سربلند فلسطین، همه نیروهای مقاومت و ملت انقلابی ایران تبریک می‌گوید و امیدوار است به زودی با بازگشایی معابر غزه امکان مداوای مجروحان و بازسازی غزه فراهم شود.

وی در پایان سالروز میلاد حضرت معصومه و دهه کرامت را به آحاد ملت ایران و مراجع و علما تبریک گفت.
منبع: فارس