۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

توضیح پنجعلی درباره شایعه برکناری دایی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قضیه برکناری دایی شایعه است و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌‌کنیم و بچه‌ها خود را از هر جهت آماده می‌کنند.
کد خبر : ۱۹۳۱۹۳
صراط: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قضیه برکناری دایی شایعه است و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌‌کنیم و بچه‌ها خود را از هر جهت آماده می‌کنند.

پنجعلی گفت: قضیه برکناری دایی یک شایعه است و در بعضی از سایت‌ها شایعه‌سازی کردند که قرار است فرکی جایگزین دایی شود این مسئله صحیح نیست و بازی‌ها تازه شروع شده و بچه‌ها از نظر روحی و روانی خود را آماده می‌کنند و تمرینات را شروع کردیم.

وی در ادامه گفت: محرومیت پیام صادقیان به دو ماه تغییرکرده و در بازی با صبای قم مصدوم زیاد داریم و پیام هم که یک بازیکن خوب است محروم شده و دستمان خالی است ولی با این وجود پتانسیل خوبی داریم و می‌توانیم امتیاز خوبی بدست آوریم.

پنجعلی در ادامه بیان کرد: گل پدیده آفساید بود و کارشناسان هم این قضیه را تأیید کردند داوری که در برنامه نود آمده بود آفساید تشخیص داد ولی پرسپولیس در بازی‌هایش معمولا بدشانسی دارد و این مسأله باعث شد سه امتیاز از دست بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی داور سوت می‌زند نمی‌توان کار کرد و برای ما این مسئله گران تمام می‌شود و ما فقط از طریق روزنامه تذکر می‌دهیم چون به صورت علنی باعث محرومیت خودمان می‌شود.