۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
قاضی‌پور در تذکر شفاهی:

معاون نوبخت حق توهین به معلمان را ندارد

نماینده‌ی مردم ارومیه در تذکر شفاهی گفت: دیروز آقای عسگری آزاد معاون دکتر نوبخت در حالی به تحصیل ‌کرده‌های کشور و معلم‌های پیش دبستانی توهین کرد که خود با پارتی‌بازی به این سمت رسیده است.
کد خبر : ۱۹۳۲۲۸
صراط: نماینده‌ی مردم ارومیه در تذکر شفاهی گفت: دیروز آقای عسگری آزاد معاون دکتر نوبخت در حالی به تحصیل ‌کرده‌های کشور و معلم‌های پیش دبستانی توهین کرد که خود با پارتی‌بازی به این سمت رسیده است.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در تذکر شفاهی صحن علنی امروز مجلس (چهارشنبه 5 شهریور) اظهار داشت: دیروز آقای عسگری آزاد معاون دکتر نوبخت در حالی توهین به تحصیل‌کرده‌های کشور و معلم‌های پیش‌دبستانی کرد که خود با پارتی‌بازی به این سمت رسیده است و حق ندارد به تحصیل‌کرده‌های داخل در دانشگاه‌های عزیز اسلامی توهین کرده و بگوید آن‌ها بی‌سوادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه افزود: من به عنوان ملت در خانه‌ی ملت از طرف تمامی نمایندگان از این قشر آسیب زیر جامعه عذرخواهی می‌کنم و این قشر مازاد کشور نیستند.

وی خطاب به عسگری آزاد گفت: دریاچه ارومیه را خشک کردید و شش سال است که این موضوع را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنم.

قاضی‌پور در اخطار اصل 43 بند نهم خطاب به وزیر صنعت برای افزایش تولیدات کشاورزی، دامی، صنعتی یعنی تولیدملی تأکید کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور جلوی واردات بی‌رویه‌ی خودرو را بگیرید این خودروها را کدام آقازاده‌ها، رانت‌خواران وارد کشور می‌کنند و به صنعت داخلی توهین می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ما می‌توانیم با کاهش قیمت خودرو بالا بردن کیفیت آن با خودروهای خارجی رقابت کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن خطاب به نایب‌رئیس مجلس اظهار داشت: از شما می‌خواهم با توجه به آمارهای کذب عسگری آزاد و توهین به قشر زحمتکش معلمان وی را برای توضیح به مجلس فرابخوانید.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در پاسخ به قاضی‌پور اظهار داشت: قطعاً لحن سخنان عسگری آزاد طوری نبوده است که قصد توهین و بی‌احترامی به دولت‌مردان، معلمان و آموزگاران آموزش‌وپرورش که دغدغه‌ی شما و همکاران محترمتان هست داشته باشد.
برچسب ها: صراط نوبخت توهین