۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

سایت چمران: دنیامالی و طلایی انصراف دادند

با کناره گیری دنیامالی و طلایی، تنها نام دکتر مهدی چمران رئيس دو دوره پيشين و عضو فعلي کميسيون معماري و شهرسازي و مسجد جامعی رئیس کنونی شورا در این میدان رقابت خواهد ماند.
کد خبر : ۱۹۳۲۳۳
صراط: در حالی که روز گذشته برخی از رسانه ها از احمد دنیا مالی به عنوان یکی از رقبای مسجد جامعی نام بردند اما وی امروز اعلام کرد که در انتخابات ریاست شورای شهر چهارم کاندیدا نخواهد شد.

به گزارش صراط، چمران نیوز نوشت: به گزارش چمران نیوز رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به هیچ وجه قصد ندارم کاندیدای ریاست شورای شهر بشوم.

احمد دنیامالی با اشاره به اینکه رایزنی‌های مختلفی برای ریاست شورای شهر در سال دوم شورای چهارم صورت گرفته است، اظهار داشت: هنوز نمی‌توان به طور قاطع عنوان کرد که چه کسی رئیس خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما نیز کاندیدای ریاست شورای شهر خواهید شد یا خیر؟ گفت: بنده هیچ قصدی برای کاندیدای شورا ندارم و به طور قطع در این زمینه نیز وارد نخواهم شد.
بدین ترتیب تنها نام دکتر مهدی چمران رئيس دو دوره پيشين و عضو فعلي کميسيون معماري و شهرسازي و مسجد جامعی رئیس کنونی شورا در این میدان رقابت خواهد ماند . البته برخی از مدت ها پیش از مرتضی طلایی هم به عنوان یکی از کاندیدای این انتخابات نام بردند اما شنیده شده طلایی با وجود رقابت حساس بین چمران و مسجد جامعی تمایل کمتری از خود برای کاندیداتوری نشان داده و کاندیدا نخواهد شد . ناگفته نماند پیش از این مهندس چمران هم در گفتگویی اعلام کرده بود اصولگرایان با یک کاندیدا در این میدان حاضر خواهند شد .
برخی اخبار حکایت از جمایت طلابب از مهندس مهدی چمران دارد.

تنها چند روز مانده تا انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بررسی اظهار نظر های اعضای شورای شهر می توان دریافت که بیشتر اعضا از عملکرد حزبی و جناحی مسجد جامعی در اداره شورای شهر ناراضی هستند . اينکه احمد مسجد جامعي در دوره يکساله مديريتش چه عملکردي داشته قضاوتش با مردم و اعضاي شهر است و در اين ميان برخي قائل هستند که وي در برخی حوزه ها عملکرد خوبي داشته اما برخي هم مي گويند که وي حزبي و جناحي عمل کرده و اگر  طوفان و زلزله و مشکلاتي شبيه اين ها پيش مي آيد شهردار تهران را مقصر معرفي مي کند ولي  وقتي هواپيما سقوط کند و 39 نفر کشته مي شوند، اگرچه مقصر کاملا مشخص است ولي آقاي مسجد جامعي هيچ مصاحبه اي نمي کند جز اين که بايد مکان فرودگاه مهرآباد تغيير کند. يعني وقتي هواپيما سقوط مي کند و 39 نفر جان مي بازند، مقصر فرودگاه مهرآباد است نه وزير راه و شهرسازي ! باید دید که آیا اعضای شورای شهر بازهم به این تفکر و نگاه آسیب رسان رای خواهند داد یا خیر .
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز