۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

نمی‌خواهیم نکونام را محروم کنیم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این بازیکن بالاخره به ایران می‌آید ولی اصلا در فاز محرومیت او از بازی‌های ملی نیستیم. به هر حال تا سه، چهار روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود.
کد خبر : ۱۹۳۲۵۲
صراط: علی‌اکبر محمدزاده در مورد نشست امروز حسین کعبی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بر صحبت‌هایی که این بازیکن علیه امیر قلعه‌نویی انجام داده است، اظهار کرد: الان در حال بررسی صحبت‌های مطرح شده هستیم و تا رسیدن به جمع بندی نهایی صحبتی انجام نخواهیم داد.

وی درباره اینکه  آرای انضباطی تا چه زمانی اعلام می‌شود؟، تاکید کرد: این رای در  چند روز آینده صادر می‌شود.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های نکونام علیه قلعه‌نویی و احتمال محرومیت این بازیکن با توجه به عدم حضورش در فوتبال ایران، یادآور شد: این بازیکن بالاخره به ایران می‌آید ولی اصلا در فاز محرومیت او از بازی‌های ملی نیستیم. به هر حال تا سه، چهار روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که حکم این پرونده همانند بعضی از پرونده‌های گذشته به خاطر مصلحت اعلام نمی‌شود؟، خاطرنشان کرد: قول می‌دهیم حکم این پرونده به زودی صادر شود.

محمدزاده در پایان درباره اینکه تصمیم فدراسیون برای برخورد با آرایش بازیکنان تنها محدود به بازیکنان ایرانی می‌شود یا خیر؟، گفت: چنین نیست تمام بازیکنانی که در فوتبال ایران بازی می‌کنند، شامل این تصمیم خواهند شد.


منبع: مهر