۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

رکورد تکراری برای ظریف و موزرسکی

در لیست ترین‌های هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال مردان جهان، موزرسکی و ظریف بلندترین و کوتاه قدترین بازیکن معرفی شدند.
کد خبر : ۱۹۳۲۸۳
صراط: دیمیتری موزرسکی، سرعتی زن تیم ملی والیبال روسیه با قد 218 سانتیمتر و فرهاد ظریف لیبروی 165 سانتیمتری ایران از مسابقات سال 2011 لقب بلندترین و کوتاه قدترین بازیکنان را به نام خود زده‌اند و تا به حال هم کسی جای آنها را نگرفته است.

* مسن‌ترین بازیکن آگ کامرونی است که 40 سال و 5 ماه دارد. کائوبویا کوبایی بازیکن 17 ساله و 10 ماهه جوان‌ترین والیبالیست این دوره است.

* موریلیو اندرس برزیلی ارزشمندترین بازیکن سال 2010 دنیا هم به لهستان می‌آید، اما برای معرفی تیم ایران سید محمد موسوی ستاره و سعید معروف، کاپیتان و مغز متفکر تیم ایران معرفی شده‌اند.

* محمد موسوی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در تمرین دیشب به خاطر درد مچ پایش کمی زودتر از زمین بیرون رفت. سیامک افروزی، پزشک تیم برای مداوای پای او دست به کار شد و برای کم کردن درد سید محمد موسوی و تسریع در روند درمانش متوسل به طب سوزنی شد.

* وی درباره مصدومیت موسوی گفت: درد مچ پای موسوی دیشب زیاد شد که تازه نیست و مصدومیت مزمنی است که در جام قهرمان قهرمانان ژاپن به وجود آمد و در لیگ هم برای متین ورامین کمی زود کارش را شروع کرد. هنوز نمی‌دانم او می‌تواند مقابل استرالیا بازی کند یا نه. شاید به بازی با استرالیا برسد، ولی باید قبل از بازی ببینم اوضاع چطور می‌شود.
منبع: فارس