۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

دست‌های پشت‌پرده قرارداد کی‌روش چه می‌خواهند؟

البته رئیس فدراسیون فوتبال به این نکته مهم هم اشاره کرد که اگر قرارداد کارلوس کی‌روش روز سه‌شنبه امضا شد که شد و گرنه کار تمام است!
کد خبر : ۱۹۳۳۱۱
صراط: وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنان در هاله ای از ابهام قراردرد و در حالی که قرار بود این قرارداد تا روز دوشنبه امضا شود، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هم این اتفاق رخ نداد تا تیم ملی همچنان در بلاتکلیفی قرار داشته باشد.

وضعیت کارلوس کی‌روش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هنوز مشخص نشده و امروز هم خبرنگاران پس از ساعت‌ها معطلی مقابل درب فدراسیون فوتبال، نتوانستند خبر موثقی را در این خصوص دریافت کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال خصوصا هادی آیت‌اللهی و عباس ترابیان هم در زمان خروج از فدراسیون حاضر به گفتگو با خبرنگاران در این خصوص نشدند تا ابهامات ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی ایران همچنان پابرجا باقی بماند.

خبرنگارانی هم که از دقایق ابتدای صبح امروز چهارشنبه در محل فدراسیون فوتبال ایستاده‌ بودند، پس از عدم پاسخگویی مسئولان، بدون کسب هیچ خبر موثقی در مورد وضعیت کی‌روش محل را ترک کردند.

کارلوس کی‌روش پس از جلسه روز دوشنبه خود با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار کرده بود با علی کفاشیان سر همه مسائل به توافق رسیده و تنها امضا قرارداد باقی مانده است. به همین خاطر سه‌شنبه یا برای امضا قرارداد به فدراسیون می‌آید یا برای خداحافظی.

همچنین علی کفاشیان هم به خبرنگاران گفته بود به احتمال زیاد با کی‌روش به توافقاتی رسیده است ولی تا سه‌شنبه تکلیف نهایی قرارداد مشخص خواهد شد. البته در چند بند نسبت به فسخ قرارداد نکاتی وجود دارد که باید آنها را در قرارداد جدید ذکر کند.

البته رئیس فدراسیون فوتبال به این نکته مهم هم اشاره کرد که اگر قرارداد کارلوس کی‌روش روز سه‌شنبه امضا شد که شد و گرنه کار تمام است!

ساعت 16 امروز چهارشنبه هم زمان کاری به پایان رسید اما خبری از حضور کارلوس کی‌روش نشد تا این ابهام وجود داشته باشد که آیا این مربی پرتغالی بازهم به همکاری‌اش با تیم ملی ادامه می‌‎دهد و یا کار تمام است؟ به نظر می رسد دست های پشت پرده نقش تعیین کننده ای در مشخص کردن وضعیت کی روش دارند. دست هایی که طی روزهای گذشته به طور غیرمستقیم کفاشیان را تحت فشار گذاشته اند تا هر طور که آنها می خواهند با کی روش قرارداد ببندد.
منبع: مهر