۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴

حذف تیم مارچلو ليپي از باشگاه‌های آسيا

تيم فوتبال گوانگژو چين مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان آسيا در روزي که مارچلو ليپي را به دليل محروميت روي نيمکت خود نداشت از گردونه مسابقات فصل جاري اين رقابت ها کنار رفت.
کد خبر : ۱۹۳۳۳۳
صراط: تيم فوتبال گوانگژو چين مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان آسيا در روزي که مارچلو ليپي را به دليل محروميت روي نيمکت خود نداشت از گردونه مسابقات فصل جاري اين رقابت ها کنار رفت.

گوانگژو در حالی عصر روز چهارشنبه در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان وسترن سیتی استرالیا بود که دیدار رفت را با یک گل به حریف واگذار کرده بود.

مدافع عنوان قهرمانی این دیدار را دو بر یک پیروز شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 2 بر 2 دست یابد اما نماینده استرالیا به دلیل گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در دقیقه 59 تومی یوریج از روی نقطه پنالتی برای وسترن سیتی گلزنی کرد اما 3 دقیقه پس از آن آلساندرو دیامانتی برای گوانکژو گلزنی کرد تا امید به اردوی میزبان بازگردد.

در حالیکه این دیدار حساس به دقیقه 90 رسیده بود، الکسون مهاجم برزیلی گوانگژو دومین گل میزبان را به ثمر رساند اما این گل سودی برای تیم تحت رهبری مارچلو لیپی نداشت.

با این اوصاف وسترن سیتی در مرحله نیمه نهایی به مصاف اف سی سئول کره جنوبی خواهد رفت.

اف سی سئول کره جنوبی عصر امروز در پایان ماراتنی سخت بعد از تساوی صفر صفر، با برتری سه بر صفر در ضربات پنالتی مقابل پوهانگ استیلرز دیگر نماینده کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود.

شب گذشته نیز الهلال عربستان و العین امارات جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی را کسب کرده تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

برنامه نیمه نهایی بدین شرح است:

الهلال عربستان - العین امارات

اف سی سئول کره جنوبی - وسترن سیتی استرالیا
منبع: ورزش سه