۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
گزارش ژروزالم پست از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال:

تشبيه اسرائيل به خوك‌های بازی معروف +عکس

نسخه ايراني و ضد اسرائيلي اپليكيشن پرطرفدار پرندگان خشمگين در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال رونمايي شد.
کد خبر : ۱۹۳۳۴۷
صراط: سال‌هاست كه هنر بازي‌نويسي و نرم‌افزارسازي به عنوان يكي از ابزارهاي مهم جنگ رواني در جهان شناخته شده است. هرچند كه كشور ما قدري دير به سمت اين صنعت كارآمد روي آورده است اما گاهي يك اقدام ساده و در عين حال هوشمندانه مي‌تواند دشمنان اسلام را خشمگين كند. ژروزالم پست در گزارشي نسبت به يكي از بازي‌هايي كه در اين نمايشگاه رونمايي شده واكنش نشان داده است:

ايران در اين هفته بُعد فرهنگي جديدي از حالت ضد اسرئيلي قديمي خود را رونمايي كرد كه در آن اسرائيل را به خوك‌هاي بازي پرندگان عصباني تشبيه كرده كه تخم‌هاي پرندگان را مي‌دزند.

عموم ايرانيان مي‌توانند اين بازي را در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال كه اين هفته در تهران به روي مردم باز شد ببينند.

در بازي پرندگان عصباني، بازيكنان از يك قلاب‌سنگ براي پرتاب كردن پرندگان به سمت خوك‌هايي كه تخم‌هاي آنان را دزديده‌اند استفاده مي‌كنند. در نتيجه تمام خوك‌ها به خون‌خواهي تجاوزي كه كرده‌اند كشته مي‌شوند.

در نسخه ايراني اين بازي، خوك‌ها درون ستاره داود قرار گرفته‌اند، به طوري كه با عمليات‌هاي انتحاري خودشان را به آنان مي‌كوبند. براي كامل شدن تصوير، ايرانيان از پرچم اسرائيل نيز استفاده كرده‌اند.

تشبيه اسرائيل به خوك‌های یک بازی +عکس

روزنامه‌نگار ايراني سبحان حسنوند، كسي كه تصوير اين بازي را در توئيتر خود منتشر كرده گفته است كه اين خوك‌ها در خانه‌اي سست (ستاره داود) جاي گرفته‌اند تا خوب آسيب ببينند.

نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شده و شامل بخش‌هاي گوناگوني چون هنر بازي‌هاي رايانه‌اي، رسانه‌هاي آنلاين و واقعيت‌هاي الحاقي از رسانه‌هاي ديجيتال ايراني و بين‌المللي است.
منبع: مشرق