۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

آرزوی عجیب یک داعشی +عکس

دو تن از اعضای گروه تروریستی داعش طی مصاحبه اختصاصی خود با شبکه سی‌ان‌ان، کشتن گروگان‌های غربی همچون جیمز فولی را یک موهبت پربرکت و آرزوی خود خوانده‌اند.
کد خبر : ۱۹۳۳۸۹
صراط: دو تن از اعضای گروه تروریستی داعش طی مصاحبه اختصاصی خود با شبکه سی‌ان‌ان، کشتن گروگان‌های غربی را یک موهبت و آرزوی خود خوانده‌اند. یکی از این افراد در این فیلم می‌گوید، "آرزو می‌کنم من هم روزی بتوانم مانند برادرم که جیمز فولی را کشت، یک گروگان غربی را بکشم!"

به نقل از دیلی میل، گفته می‌شود این افراد این مصاحبه را از منطقه‌ای دورافتاده در جنوب سوریه با شبکه سی‌ان‌ان انجام داده‌اند. یکی از این افراد با لهجه انگلیسی خود را "ابو انوار البریتانی" معرفی میکند و می‌گوید، "من افتخار می‌کنم که می‌توانم به عنوان یک عضو، دشمنان داعش را بکشم! کشتن جیمز فولی هم یک موهبت بود که به قاتل او داده شد!"

او در ادامه می‌افزاید،‌ "می‌خواهد جیمز فولی باشد یا یک سرباز آمریکایی، دست‌های من همیشه آماده انجام این عمل پربرکت هستند." گفته میشود ابو انوار البریتانی نیز از جمله شهروندان انگلیس است که به همراه 500 تن دیگر هم‌اکنون از اعضای گروه تروریستی داعش هستند و در عراق و سوریه فعالیت می‌کنند.



آرزوی عجیب یک داعشی +عکس