۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

کرانچار: گل‌محمدی مربی جاه‌طلبی است

سرمربی سپاهان با بیان این که 6 بازیکن اصلی‌ خود را در ترکیب ندارد، گفت: در بازی فردا مجبور هستیم به بازیکنان جوانمان که تجربه زیادی در لیگ ندارند، میدان بدهیم که این ترسی را برای ما ایجاد می‌کند.
کد خبر : ۱۹۳۳۹۶
صراط: کرانچار در نشست خبری قبل از داربی اصفهان اظهار کرد: بعد از بازی با فولاد تمام حواس‌مان معطوف به بازی با ذوب آهن است؛ چرا که می‌دانیم بسیار سخت و سنگین است که البته به دو دلیل این صحبت را می‌کنم. نخست به این خاطر که با توجه به اینکه ذوب آهن آغاز مناسبی نداشته، البته این آغاز نامناسب فقط به نتایج ذوب آهن برمی‌گردد؛ چرا که این تیم بازی‌های خوبی را ارائه داده اما به هر حال طبیعی است که ذوب‌آهن به عنوان میزبان درصدد جبران امتیازات از دست رفته باشد. از سوی دیگر نیز بعد از بازی فولاد برخی بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند. پاپی به دلیل بیماری ویروسی و حمودی و شهاب گردان نیز به دلیل مصدومیتی که دارند، در بازی فردا نخواهند بود. همچنین عقیلی و خلیل‌زاده نیز محروم هستند.

وی با بیان اینکه مجبور هست به جوان‌ها که تجربه زیادی در لیگ ندارند میدان بدهد، افزود: این امر یک ترسی را برای ما ایجاد می‌کند و شاید این مسابقه آن گونه که می‌خواهیم از آب درنیاید و مورد انتظار ما نباشد. همچنین در کنار تمام این قضایا نبود حاج‌صفی را هم باید اضافه کرد و ما در حالی 6 بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداریم که اوایل فصل تاکتیک‌مان را بر اساس این بازیکنان برناه‌ریزی کرده بودیم اما به هر صورت بازیکنانی را جایگزین خواهیم کرد و امیدوارم جوانان نیز خودشان را به اثبات برسانند تا نبود این بازیکنان کلیدی به چشم نیاید.

سرمربی سپاهان با بیان این که گل‌محمدی مربی جاه‌طلب و جوانی است، تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم و مطمئن باشید که ما عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

کرانچار در پاسخ به این سوال که با توجه به گذاشتن سقف بودجه برای باشگاه‌ها آیا برای حاج صفی جایگزینی را در نظر گرفته‌اید یا نه گفت:‌ بازیکنی کامرونی به عنوان هافبک دفاعی را در نظر داشتیم که در تست‌های ما نیز قبول شد اما با توجه به سقف بودجه ما نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم اما امیدوارم که با رفتن حاج صفی بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم. البته همه چیز به سقف بودجه برمی‌گردد و باید ببینیم که این کاهش بودجه بعد از رفتن حاج صفی چقدر خواهد بود.

کرانچار ادامه داد: در بازی فردا خط حمله ما دچار تغییر اساسی نمی‌شود و هافبک‌ها نیز تقریبا دست نخورده هستند و به شدت به حمله ادامه می‌دهیم اما مشکلی که وجود دارد قلب خط دفاع ماست که تاکتیک‌مان را بر اساس بازیکنان محروم‌مان برنامه‌ریزی کردیم اما معتقدم که احمدی می‌تواند جایگزین خوبی باشد و به جای حاج صفی یک توفیق مثبت ما نصیب ما شده و از سعید قائدی‌فر جوان استفاده خواهیم کرد.

کرانچار در واکنش به این صحبت که سپاهان ضعف تغییر تاکتیک دارد اضافه کرد: ما به خاطر نبود عقیلی و شجاع خلیل‌زاده تغییر تاکتیک نمی‌دهیم اما در خلال مسابقه‌ها در صورت نیاز تغییراتی را داشته‌ایم البته این تغییرات ما به توانایی‌ بازیکنان‌مان نیز برمی‌گردد. فقط بحث مورد نظر ما ثبات و کم‌ثباتی دفاع است که مطمئنم نفرات جایگزین می‌توانند ثبات را به خط دفاع برگردانند.

وی درپاسخ به این سوال که بهترین و بدترین داربی که تجربه کردید چه بوده است گفت: چه زمانی که در پرسپولیس بودم و چه الان که در سپاهان هستم داربی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و حتی زمانی که مربی یا بازیکن دیناموزاگرب بودم، بازی‌های به نسبت خوبی را تجربه کردم.

منبع: ایسنا