۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵

مشاوران مخفی موسوی+عکس

کد خبر : ۱۹۳۴۳
یک کاریکاتوریست حامی جریان آشوب، افرادی که خود را مسئولان شورایی موسوم به «راه سبز امید» می‌دانند، به تمسخر گرفته و ضمن ترسو خواندن آنان، از هویت مخفی این افراد انتقاد کرده است.
بروز اختلاف گسترده میان اعضای جریان ضدانقلاب در خارج از کشور که در ماه‌های اخیر وارد فاز جدیدی شده بود، اخیرا رنگ و بوی تندتری به خود گرفته و طیف‌های مختلف این جریان را به تمسخر یکدیگر واداشته است.

 در همین راستا، «ن.ک» کاریکاتوریست سابق روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب که در اوایل راه‌اندازی سایتی در کانادا، جزو حامیان میرحسین موسوی و جریان فتنه 88 بود، بعد از چندی با ناامیدی از این جریان و اذعان به مرگ آن، به تمسخر و نقد سران فتنه روی آورد.

وی در جدیدترین کارتون خود، افرادی که خود را مسئولان شورایی موسوم به «راه سبز امید» می‌دانند، به تمسخر گرفته و ضمن ترسو خواندن آنان، از هویت مخفی این افراد انتقاد کرده است؛ موضوعی که با توجه به حضور آنان در کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا، نشان از هراس انان از افشای هویتشان عنوان شده است.


گفتنی است شورای موسوم به راه سبز امید پس از آن تشکیل شد که با قطع ارتباط سران فتنه در داخل کشور با اپوزیسیون خارجی، جریان ضدانقلاب به یک کانال ارتباطی برای هماهنگی و سازماندهی آشوبگران احتیاج داشت.

به همین منظور جمعی از مشاوران میرحسین موسوی و مهدی کروبی در اروپا و آمریکا نظیر ارشیر امیرارجمند (در فرانسه) و مجتبی واحدی (در انگلیس) اقدام به راه‌اندازی این گروه کردند تا بتوانند به عنوان نمایندگان این افراد به مصاحبه با رسانه‌های خارجی و مخالف جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰
۵
۴
اگر واقعا ميرحسين و جريان فتنه و خزه و جلبك و.... مرده و ارزش مطرح كردن ندارن شما با طرح اين مطالب چه مقصودي دارين ؟ پس شما خودتون خوب ميدونيد جنبش سبز چيست و چه خواهد بود و يا سوء نيتي داريد. والا طرح اين مسائل چه مشكلي از مشكلاتتون رو حل ميكنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان تلویزیون راز بقا نشون میده ایرادی داره مگه؟!
ما هم دلمون میخواد راجع به جلبک های سبز بیشتر بدونیم!!
مجيدارباستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
سايت صراط نيوز . لطفا" ديگر بي مزه نكنيد و به مشكلات اساسي مملكت بپردازيد . همچين بگيد نگيد يه خورده شيطوني هم بدتون نمي آد . انگار دوست نداريد اين غائله تمام بشود . سعي كنيد براي رضاي خدا كار كنيد نه اينكه به هر دري بزنيد تا خود ارضا شويد . شما هم زياد رفتارهاي انقلابي و ولائي نداريد چه بسا فردا شما مقصرتر از كساني باشيد كه فكرش را هم نمي كنيد . با چرتكه اين دنيائي محاسبه نكنيد كه فايده اي ندارد . خدا همه ما را عاقبت بخير بگرداند . آمين
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۳
۰
چرا با آبروی مردم بازی میکنید و عکسشونو تو سایت میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟