۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴

فصل فاجعه‌آمیز در انتظار ۴ باشگاه اروپایی

میلان، منچستریونایتد، هامبورگ و موناکو تیم‌هایی هستند که ممکن است در فصل پیش‌رو روزهای بسیار بد و کابوس‌واری را تجربه کنند.
کد خبر : ۱۹۳۵۰۴
صراط: میلان، منچستریونایتد، هامبورگ و موناکو تیم‌هایی هستند که ممکن است در فصل پیش‌رو روزهای بسیار بد و کابوس‌واری را تجربه کنند.

توان این تیم‌ها برای رقابت در لیگ‌هایشان کافی به نظر نمی‌رسد و قابل پیش‌بینی است که روزهای سختی در انتظار آنها باشد. در ادامه شرایط این تیم‌ها بیشتر بررسی می‌شود:

منچستریونایتد

بازیکنانی که در منچستریونایتد اکنون سطح آمادگی بالایی دارند وین رونی، روبین فن پرسی و دیوید دخه آ هستند. در دو ماه گذشته صحبت از نام‌های بزرگی همچون ویدال و هوملس شد اما در حالی که مهلت جذب بازیکن رو به اتمام است، هیچ کدام از این نام‌های بزرگ هنوز به منچستر نیامده‌اند.

منچستری‌ها واضحا نیاز به مدافعان خوب دارند. بازیکنانی که فن خال در این پست در اختیار دارد فیل جونز، جانی ایوانز، کریس اسمالینگ و تایلر بلاکت هستند که هیچ یک به استانداردهای بازی در لیگ قهرمانان نزدیک نیستند.

منچستری‌ها اگر می‌خواهند دوباره به لیگ قهرمانان اروپا برگردند و به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر در این فصل برسند، چاره‌ای ندارند جز این‌که حداقل با دو یا سه بازیکن بزرگ قرارداد ببندند، اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد. البته به نظر می رسد حضور دی ماریا در این تیم می تواند یک کمک خوب به خطر هافبک منچستر باشد.

میلان

با توجه به این‌که میلان هنوز خرید درست و حسابی تا این لحظه نداشته سیلویو برلوسکنی، مالک شهیر این باشگاه را مجبور می‌کند که دست به جیب شود و خریدهای جدیدی انجام دهد. میلانی‌ها در دیدارهای تدارکاتی پیش از فصل به تیم‌هایی مثل المپیاکو، منچسترسیتی، لیورپول و والنسیا باختند و 12 گل دریافت کردند. در واقع آنها به هیچ تیمی تا این لحظه نه نگفته‌اند.

گرچه میلان بازیکنانی نظیر دیه‌گو لوپز و جرمی منز را جذب کرده است اما برای تقویت همچنان به بازیکنان بزرگی نیاز دارد. دفاع و هافبک‌های میلان بازیکنانی متوسط ارزیابی می‌شوند و از سویی مهاجمان این تیم نیز هر کدام مشکلی دارند. الشعراوی که با پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی بسیار ناآماده به نظر می‌رسد و ماریو بالوتلی با آن حاشیه‌های همیشگی‌اش نیز تضمینی نمی‌دهد بازیکن خوبی برای میلان باشد.

فیلیپو اینزاگی، سرمربی جدید میلان نیاز دارد برای سیستم 3ـ3ـ4 خود یک هافبک راست درجه یک جذب کند هر چند برای این کار باشگاه میلانی بودجه بسیار کمی دارد. میلان شبیه همان تیمی است که همه در فصل 14ـ2013 دیدند، تیمی که همه را ناامید کرد.

موناکو

آنها در لیگ قهرمانان اروپا کاری از پیش نبردند و در لیگ فرانسه هم پشت سر پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفتند. فالکائوی گلزن و گرانقیمت هم در میانه‌های فصل با یک مصدومیت سنگین شش ماه خانه‌نشین شد. تیم پرنس‌نشین فرانسه در فصل نقل و انتقالات هم برترین گلزن جام جهانی یعنی خامس رودریگوئز را به رئال مادرید فروخت و آبیدال را هم به المپیاکو واگذار کرد. آنها که لیگ فصل جدید لوشامپیونه را هم بسیار بد آغاز کردند، در لیگ قهرمانان اروپا قطعا با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد. دفاع موناکو مشکلات بسیاری دارد و ستاره اول این تیم یعنی فالکائو هنوز ناآماده است. فصل بدی برای موناکو در پیش‌روست.

هامبورگ

هامبورگ از یک فصل کابوس‌وار می‌آید، آنها در بوندس‌لیگای فصل گذشته تا آستانه سقوط هم پیش رفتند. آنها نیاز داشتند پول زیادی را صرف خرید بازیکنان جدید صرف کنند تا به حال و روز فصل گذشته دچار نشوند. هامبورگی‌ها برای ابقا در بوندس‌لیگا از پلی‌آف گذشتند اما خریدهای تابستانی آنها برای بازگشت اعتماد به نفس به این تیم کافی نبود.

هم اکنون بسیاری از بازیکنان هامبورگ پا به سن گذاشته هستند و بقیه نیز برای چالش بزرگ بوندس‌لیگا کافی به نظر نمی‌رسند. هامبورگ 23 میلیون یورو صرف خریدهای تابستانی خود کرد، ولی غیرقابل انکار است که آنها مانند فصل گذشته روزهای بسیار بدی را تجربه خواهند کرد. تیم بندرنشین بوندس‌لیگا در فصل گذشته تا آستانه سقوط پیش رفت و ممکن است این شرایط خطرناک را این فصل هم تجربه کنند.
برچسب ها: صراط اروپا فوتبال