۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
برای شرکت در جشنواره مقاومت

نصرالله و اسد در راه تهران

شنیده‌ها حاکی از این است که سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۹۳۵۳۰
صراط: شنیده‌ها حاکی از این است که سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار می‌شود.

برخی شنیده‌ها حاکی از این است، جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که از چند سال گذشته با تغییر سیاست و همچنین تغییر نام از دفاع مقدس به مقاومت، به مهم‌ترین جشنواره فیلم‌های با موضوع مقاومت در منطقه خاورمیانه تبدیل شده، امسال با حمایت کامل مادی و معنوی برخی کشورهای اسلامی و با بودجه قابل توجهی در تهران برگزار می‌شود.

مسئولان جشنواره مقاومت امسال در اقدامی قابل توجه از سیدحسن‌ نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دعوت کردند در جشنواره حضور یابند که گفته می‌شود دفتر سیدحسن نصرالله با این دعوت موافقت کرده اما در عین حال اعلام کرده به دلیل مسائل امنیتی مشخص نیست وی در کدام یک از روزهای جشنواره در تهران حضور یابد. همچنین «بثینه شعبان» مشاور ارشد بشار اسد نیز اعلام کرده رئیس‌جمهور سوریه این دعوت را پذیرفته و اعلام کرده حضور در این جشنواره می‌تواند نقش بسزایی در نمایش عملکرد گروه‌های تروریستی و حامیان غربی آن‌ها داشته باشد.

گفتنی است قرار است در این دوره از جشنواره از فیلمی فاخر در خصوص تحولات منطقه و گروه‌های تروریستی رونمایی شود که احتمالا دلیل حضور سیدحسن نصرالله و بشار اسد نیز همین موضوع است.
منبع: فارس