۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

نظر رونالدو درباره فست‌فود و نوشابه

ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که سرمربی سابق منچستریونایتد تنها مربی وی بوده که با او رابطه دوستانه داشته است.
کد خبر : ۱۹۳۵۴۰
صراط: ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که سرمربی سابق منچستریونایتد تنها مربی وی بوده که با او رابطه دوستانه داشته است.

کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: در میان تمام مربیانی که با آنها کار کرده‌ام، تنها رابطه دوستی‌ام با سر الکس فرگوسن بوده است. من زیر نظر پیگرینی و آنچلوتی که خیلی خوب با او کنار می‌آیم نیز بازی کرده‌ام. به فوتبال نیامده‌ام که دوست پیدا کنم بلکه هدفم تنها موفقیت است. کریستیانو اعلام کرد که در دوران سه ساله حضور مورینیو در رئال، جو بدی بر تیم حاکم بود و افزود: لحظات بسیار پیچیده‌ای از نظر روابط شخصی در باشگاه وجود داشت. اختلافاتی با برخی از بازیکنان و همچنین هواداران وجود داشت.

کریستیانو رونالدو همچنین در خصوص اهمیت غذای سالم و رژیم غذایی‌اش گفت: غذاهای سرخ کرده، همبرگر، فست‌فود یا نوشیدنی‌های گاز دار نمی‌خورم. خدا را شکر ژنتیک خوبی دارم و می‌توانم هر چه دوست دارم بخورم. یک ساعت زودتر سر تمرین حاضر می‌شوم بنابراین می‌توانم به راحتی با سرعت خودم در سالن بدنسازی تمرین کنم؛ یکی از اولین بازیکنانی هستم که به تمرین می‌رسم و از آخرین کسانی هستم که از آن خارج می‌شوم؛ می‌توانید از بقیه بپرسید.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای روی فرم نگه‌داشتن بدنم 50 درصد چیزی است که باعث پیشرفت و موفقیت من شده است و به همین دلیل است که مراقب خودم هستم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط رونالدو
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز