۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
شجاعی: کنگره ندای ایرانیان برگزار می‌شود

سخنگوی «ندا» کناره‌گیری کرد

در حال حاضر هادی حیدری به دلیل مشغله شخصی و حضور در شورای مشاوران دیگر سمت سخنگویی ندارد اما همچنان در کنار تشکل ندا با ما همکاری می‌کند.
کد خبر : ۱۹۳۵۵۴
صراط: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکل «ندای ایرانیان» از عضویت حیدری و شریفی در شورای مشورتی هیأت موسس خبر داد و گفت: اسامی قطعی هیأت موسس بعد از اخذ مجوز و ترکیب شورای مرکزی نیز پس از برگزاری کنگره مشخص خواهد شد.

بهروز شجاعی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکل «ندای ایرانیان» درباره انصراف هادی حیدری و حجت شریفی از تشکل «ندا» اظهار داشت: این افراد از اول قرار نبود عضو هیأت موسس باشند و در حال حاضر عضو شورای مشورتی هیأت موسس هستند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکل «ندای ایرانیان» بر همین اساس افزود: در حال حاضر هادی حیدری به دلیل مشغله شخصی و حضور در شورای مشاوران دیگر سمت سخنگویی ندارد اما همچنان در کنار تشکل ندا با ما همکاری می‌کند.

شجاعی با تاکید بر اینکه این افراد همچنان در کنار «ندا» هستند و در شبکه‌های اجتماعی نیز به دفاع از این تشکل پرداخته بودند یادآور شد: هادی حیدری، سعید نور‌محمدی و شهاب طباطبایی به خاطر محکومیت قضایی نمی‌توانند به عنوان هیأت موسس فعالیت کنند از این رو این افراد در گروه مشاوران هیأت موسس حضور دارند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات «ندای ایرانیان» در عین حال گفت: تشکل «ندا» هنوز یک حزب قانونی و مجوز‌دار نیست و در حال انجام کارهاست لذا نمی‌توان به قطعیت گفت که چه کسانی عضو هیأت موسس هستند لذا اسامی قطعی هیت موسس بعد از اخذ مجوز و ترکیب شورای مرکزی نیز پس از برگزاری کنگره مشخص خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری کنگره تصریح کرد: تلاش داریم اولین کنگره «ندای ایرانیان» حدود 3 ماه بعد از مجوز رسمی برگزار شود.

شجاعی در پایان از منتقدان و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و رسانه‌ای درخواست کرد تا اعلام مواضع رسمی «ندای ایرانیان» که ظرف چند روز آینده منتشر می‌شود، صبر کنند و آن مواضع را مبنای قضاوت خود قرار دهند.
منبع: فارس