۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
نوروزی:

مسی هم با این شرایط نمی‌تواند بازی کند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «روح و روان بازیکن خوب نباشد حتی اگر مسی هم باشد نمی تواند بازی خود را ارائه دهد.»
کد خبر : ۱۹۳۵۵۷
صراط: هادی نوروزی از اینکه هر روز برایش حرف و حدیث درست می کنند حسابی شاکی است. وی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامونش مطرح شده و مسائل مختلف به سوالات ما پاسخ داد:

* وضعیت ات به چه شکلی است؟

- خوشبختانه درد کشاله ام خیلی کمتر شده، فردا پس فردا همچنان زیر نظر پزشک تیم تمرین خواهم کرد و ان شاءالله از سه شنبه به تمرینات گروهی اضافه می شوم.

* می توانی مقابل تراکتور بازی کنی؟

- در صورت تمرین کردن اگر درد نداشته باشم، بله می توانم به میدان بروم البته خودم دوست دارم با آمادگی صد در صد برای پرسپولیس بازی کنم.

* شایعه شده مصدوم نیستی و تمارض می کنی؟

- متاسفانه بعضی دوستان خبرنگار مطالبی می نویسند که واقعا جای شرم دارد. در جایی نوشته بودند بعد از اینکه مقابل نفت تعویض شدم خود را به مصدومیت زدم و تا الان بازی نکردم! واقعا خنده دار است. من در اهواز جزو لیست ۱۸ نفره بودم و در بازی تدارکاتی که بعد از آن داشتیم نیز به میدان رفتم. در تمرینات بود که کشاله رانم پاره شد. دو بار از پای خود ام آر ای گرفتم و کادر فنی و پزشکی به طور کامل در جریان آسیب دیدگی ام قرار دارند.

* حتی گفته می شود تو به خاطر اینکه مورد اعتراض هواداران قرار نگیری بازی نمی کنی؟

- آنهایی که چنین مطالبی را می نویسند از خدا نمی ترسند. به این دوستان توصیه می کنم نان حلال سر سفره زن و بچه خود ببرند. آدم خوب است کمی وجدان داشته باشد و اینقدر راحت به کسی تهمت نزند. متاسفانه در ایران کافی است بازیکن مصدوم شود، هزار جور حرف و حدیث برای او درست می کنند. خدا را شکر کادر فنی در جریان مصدومیتم قرار دارد و همین مساله برای من کافی است. مردم هم آنقدر عاقل و دانا هستند که تحت تاثیر این اخبار کذب قرار نگیرند.

* اوضاع تیمتان چطور است؟

- تعریفی ندارد. بچه ها از نظر بدنی در شرایط خیلی خوبی به سر می برند، اما با مشکل روحی و روانی مواجه هستند. اگر کل هفته را هم کار تاکتیکی کنیم در زمین مسابقه باید از نظر روحی و روانی در شرایط ایده آل باشیم. روح و روان بازیکن خوب نباشد حتی اگر مسی هم باشد نمی تواند بازی خود را ارائه دهد. در حال حاضر بچه های ما چنین شرایطی دارند و مشکل روحی و روانی باعث شده نتوانند ۵۰ درصد خودشان هم باشند.

* با این شرایط پرسپولیس می تواند صبا را شکست دهد؟

- بچه ها باید تمرکز داشته باشند و توجهی به مسائل حاشیه ای پیرامون خود نکنند. در شرایط فعلی فقط پیروزی می تواند اوضاع را تغییر دهد اگر دو برد پی در پی کسب کنیم شرایط به کلی تغییر خواهد کرد در غیر این صورت کاری از دست هیچ کس بر نخواهد آمد.
منبع: افکار