۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
واکنش شریفی به اظهارات کیمیایی در هفت

دستمزد مسعود کیمیایی برای فیلم ضیافت

حتی دستمزد ایشان نیز مبلغ 5 میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت شد که در آن مقطع رقم قابل اعتنایی بود.
کد خبر : ۱۹۳۵۶۱
صراط: امیر حسین شریفی به بخشی از صحبتهای مسعود کیمیایی در برنامه «هفت» که گفته‌بود هزینه‌ فیلمش را از سرمایه شخصی‌اش داده،واکنش نشان داد.

وی مدعی شد که تمام هزینه فیلم«ضیافت»و حتی دستمزد کیمیایی را او پرداخت کرده‌است.

این تهیه کننده در تماس با فارس و در پاسخ به اینکه چرا این جوابیه با تاخیر اعلام شده،گفت: من هفته های اخیر در تدارک تهیه فیلم جدیدم به کارگردانی عباس رافعی با نام «آوازهای سرزمین من» در لبنان هستم که در بازگشت متوجه طرح این صحبتها از سوی آقای کیمیایی شدم و بلافاصله اقدام به تنظیم یک یادداشت کردم.

در متن امیر حسین شریفی خطاب به برنامه هفت آمده است:

پیرو صحبت های هفته گذشته جناب آقای مسعود کیمیایی که در این برنامه مطرح شد، لازم است مواردی را برای ثبت در تاریخ سینمای ایران و تنویر افکار عمومی بیان کنم . آقای کیمیایی در بخشی از صحبت های خود ادعا کردند که تمام هزینه فیلم «ضیافت» را از سرمایه شخصی خود تهیه و پرداخت کرده اند. این در حالی است که تمام بودجه فیلم «ضیافت» توسط بنده پرداخت شد. حتی دستمزد ایشان نیز مبلغ 5 میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت شد که در آن مقطع رقم قابل اعتنایی بود. حال آنکه جناب کیمیایی بدون توجه به عنوان اینجانب در فیلم مذکور در مقام تهیه کننده و مدیر تولید ،طوری وانمود کردند که گویی «ضیافت» با سرمایه شخصی ایشان یا کمک های مالی نهادهای سیاسی و دولتی جلوی دوربین رفت . در صورتی که «ضیافت» یک فیلم محصول بخش خصوصی بوده که شایسته نیست ماهیت و اعتبار آن دستخوش بازیهای سیاسی و رفتارهای جناحی شود.
برچسب ها: شریفی کیمیایی