۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

قانون کارت زرد و محرومیت را تغییر دادیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تلاش می کنیم تا مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بطور منظم و در زمان مقرر برگزار شود.
کد خبر : ۱۹۳۶۲۲
صراط: غلامرضا بهروان با بیان مطلب فوق گفت: البته در برخی از  بازی ها، طبق گزارش های رسیده از سوی ناظران با تاخیر چند دقیقه ای برگزار شده  که دلیل آن هم سخنرانی مدیرعامل در رختکن مسابقه یا آماده نبودن لباس تیم ها بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، این مقام مسئول افزود:برای جلوگیری از این نوع تاخیرها به باشگاه ها تذکرات لازم را دادهایم تا این موضوع تکرار نشود.

وی بیان کرد: امسال برای اولین بار برنامه کامل مسابقات تا آخر فصل اعلام شده و در برخی از هفته ها به دلیل این که بازی های جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم بازی ها بافاصله کمتری برگزار شده است.

بهروان درباره اعتراض یکی از مربیان لیگ برتر به فاصله کم زمانی برگزاری بازی ها گفت: ما در برنامه ریزی این فصل لیگ برتر تمام مناسبت های ملی و مذهبی را باید لحاظ کنیم.

وی افزود: به همین دلیل در برخی از  هفته ها بازی ها با فاصله زمانی کمتری برگزار می شود.البته در کشور های معتبر اروپایی این موضوع به دلیل برگزاری جام های مختلف از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا امری طبیعی است.

بهروان با قدردانی از تمامی کسانی که در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تلاش می کنند، گفت:تلاش می کنیم تا معایب خودمان را برطرف کنیم تا مسابقات بدون مشکل برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:امسال برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران قانون جدیدی برای پایین آمدن خشونت در فوتبال و جلوگیری از رفتار های غیر ورزشی اتخاذ شده است که امیدواریم تاثیر مثبت در روند بازی ها داشته باشد.

وی افزود: در این فصل بعد از اینکه بازیکنی برای اولین بار 3 اخطار شود، در بازی های آینده در صورت در یافت دو کارت زرد بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد.این قانون در کشور های دیگر اروپایی نیز اجرا می شود و ما نیز با الگو برداری از آنها برای اینکه بازدارنده خشونت و رفتار های غیر حرفه ای باشد از آن استفاده می کنیم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز