۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

تعریف و تمجید طنزپرداز ضدانقلاب از جنتی

ظاهراً قرار نیست داستان دست گل به آب‌دادن‌‌های وزارت فخیمه ارشاد در حمایت از برخی تولیدات فرهنگی، نشریات، فیلم‌ها و... عناصر معاند و فتنه‌گر به پایان برسد.
کد خبر : ۱۹۳۶۳۵
صراط: ظاهراً قرار نیست داستان دست گل به آب‌دادن‌‌های وزارت فخیمه ارشاد در حمایت از برخی تولیدات فرهنگی، نشریات، فیلم‌ها و... عناصر معاند و فتنه‌گر به پایان برسد. از این رو هر از گاهی شاهد صدور مجوز این وزارتخانه برای فیلم‌ها، کتب، نشریات و... مسئله‌داری هستیم که همگی‌ این تولیدات نیز با انقلاب و نظام و اسلام زاویه دارند! پس از انتشار رمان «دوازدهم» که نویسنده هتاک آن در این رمان، به امام زمان(عج) و مادر مکرمه‌شان جسارت روا داشته بود و پس از صدور مجوز برای کتاب‌هایی چون؛ «جامعه‌شناسی ایران»، «ایران در گذر روزگاران»، «چرا ملت‌ها شکست می‌خورند.» و... از سویی برخی حامیان فتنه ۸۸ این بار نیز؛ کتابی با نام «به رسم حقیقت و زیبایی» با مجوز این وزارتخانه رونمایی شد.

کتابی که درباره زندگی‌نامه «اسماعیل خویی» شاعر و نویسنده ضدانقلاب ساکن در خارج از کشور است. کسی که در آثارش، بارها به نظام، اسلام، امام و انقلاب تاخته و به آن توهین روا داشته است. حتی وی در پرونده کاری‌اش، حمایت از خواننده هتاک به امام هادی(ع) را نیز دارد! همه این اقدامات، به غیر از سایر کارهای ضدفرهنگی و انحرافی‌ای است که در این وزارتخانه و در بیش از یک سال سکانداری جناب آقای علی جنتی بر آن انجام می‌گیرد. این در حالی است که گفته می‌شود، وزارت ارشاد جلوی انتشار کتاب «اسرار آیت‌» ـ که در آن، مواضع شهید آیت در برابر بنی‌صدر، میرحسین موسوی و ملی‌گراها روایت شده است ـ را گرفته است! به نظر می‌رسد که جریانی خزنده و مشکوک و ضدفرهنگی در این وزارتخانه در تلاش است تا در سایه سیاست تساهل و تسامح حاکم بر آن، این روند مشکوک را همچنان ادامه دهد. در هفته گذشته وزیر ارشاد از اقدام قابل تأمل دیگری نیز رونمایی کرد و آن، اهدای کارت هنر به خواننده‌ حامی فتنه در مراسم دهمین سالگرد تأسیس صندوق اعتبار هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران بود.

علی جنتی در این مراسم و در حالی که همراه محمدرضا شجریان وارد تالار وحدت می‌شد، آشکارا نشان داد که وی ظاهراً با هر کسی که در فتنه نقشی داشته و علیه نظام و انقلاب فعالیت داشته، ارادت ویژه و دوستانه‌تری دارد! وگرنه چه معنی می‌دهد که خواننده‌ای که پس از فتنه ۸۸ پای ثابت همیشگی برنامه‌های رسانه‌های ضدایرانی بی‌بی‌سی‌ فارسی و صدای آمریکا و ... است اینچنین مورد احترام و ارج آقای وزیر قرار گیرد. شجریان که در فتنه ۸۸ علناً نظام را به تقلب متهم کرده و در مصاحبه‌های مختلف با رسانه‌های بیگانه، بارها و بارها علیه نظام و انقلاب گزافه‌گویی و دروغ‌پردازی کرده است، آنچنان مورد ارج و قرب قرار می‌گیرد که تعجب بسیاری از جمله آن‌ور آبی‌ها هم را برمی‌انگیزاند. شاید توجیه برخی دست‌اندکاران این وزارتخانه فخیمه این باشد که باید با برخی اقدامات اینچنینی، این افراد را به نظام بازگرداند، اما آیا واقعاً این اقدامات تأثیری بر این افراد گذاشته است و یا اینکه آنان همچنان بر روند اشتباه گذشته‌شان پافشاری دارند.

واقعیات موجود، نشان از همین امر دارد، یعنی این افراد، نه تنها هیچ تغییری نکرده، بلکه همچنان راه اشتباه گذشته خود را طی می‌کنند. به نظر می‌رسد، تجربه تلخ سیاست‌های تساهل و تسامح مهاجرانی بایستی درس عبرت، برای مسئولان امروز این وزارتخانه باشد تا مبادا خدای نکرده، سرنوشتی چون سرنوشت مهاجرانی پیدا کنند! متأسفانه برخی سیاست‌های امروز وزیر محترم ارشاد با دوران اصلاحات هیچ تفاوتی نداشته و آشکارا ادامه همان روند است. همین موضوع است که دلسوزان انقلاب و به‌ویژه رهبر معظم انقلاب را هم نگران کرده، به طوری که ایشان در دیدار چندی پیش اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به آن هشدار داده و می‌فرمایند: «بنده هم در این نگرانی با شما سهیم هستم و امیدوارم که مسئولان فرهنگی توجه داشته باشند که چه می‌کنند. با مسائل فرهنگی نمی‌توان شوخی کرد، بی‌ملاحظگی نمی‌شود کرد...»

تعریف و تمجید طنزپرداز ضدانقلاب از جنتی

تعریف و تمجید ابراهیم نبوی طنز پرداز ضدانقلاب از جنتی 

آقای علی جنتی باید پاسخگو باشد که چه کرده که این چنین ضدانقلاب را به سر ذوق و شوق آورده است که در وصفش این چنین سخن می گویند؟!

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز