۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
اعلام برنامه افتتاحیه گردهمایی روابط عمومی بسیج و سپاه

حضور لاریجانی در گردهمایی بسیج و سپاه

نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه شهرستان ها و استان های سراسر کشور و مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی بسیج با سخنرانی دکتر لاریجانی – رییس مجلس شورای اسلامی – افتتاح می گردد.
کد خبر : ۱۹۳۷۰۴
صراط: اسماعیل احمدی گفت: نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه شهرستان ها و استان های سراسر کشور و مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی بسیج با سخنرانی دکتر لاریجانی – رییس مجلس شورای اسلامی – افتتاح می گردد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی و علمی روابط عمومی بسیج و سپاه با حضور 600 نفر از سراسر کشور تصریح کرد:دکتر لاریجانی– رییس محترم مجلس شورای اسلامی- و سردار نقدی- رییس محترم سازمان بسیج- سخنرانان اصلی آیین افتتاحیه این گردهمایی می باشند.

احمدی در خصوص این مراسم افزود: قرار است از پیشکسوتان روابط عمومی بسیج که در طول سالهای دفاع مقدس و پس از آن در تشکیل و تقویت این نهاد رسانه ای فعالیت نموده اند تقدیر ویژه به عمل آید .

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هدف برگزاری این گردهمایی بیان کرد: انسجام تشکیلاتی و آموزش تخصصی علم روابط عمومی– ارتباطات و روزنامه نگاری مهمترین برنامه می باشد که با تشکیل کلاس های گوناگون و تدریس برترین اساتید دانشگاه های مطرح کشور به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

وی به بازدید شرکت کنندگان از رسانه های مطرح کشور نیز اشاره نمود و ادامه داد: بازدید از رسانه ها به عنوان یک کارگاه عملی از جمله برنامه ها می باشد که بیش از 15 رسانه ی سراسری از صدا و سیما – خبرگزاری ها- روزنامه ها و سایر مراکز رسانه ای هماهنگ گردیده اند.

گفتنی است آیین افتتاحیه، روز سه شنبه 11 شهریور ماه برگزار شده و گردهمایی فوق تا 13 شهریور ادامه خواهد یافت.