۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲

از تجمع مقابل سفارت عربستان چه خبر؟ + تصاویر

تجمع‌كنندگان محل تجمع را ترك نكرده و به سمت سفارت عربستان سعودي در تهران 6 الي 7 كوكتل مولوتف پرتاب كردند و تلاش دانشجويان براي نصب پرچم حزب‌الله روي سر در سفارت عربستان با دخالت مأموران نيروي انتظامي ناكام ماند. نيروي انتظامي با منفجر كردن نارنجك صوتي به دنبال متفرق كردن دانشجويان خشمگين بود.
کد خبر : ۱۹۳۷۴
به گزارش صراط نیوز ، دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به كشتار مردم مظلوم بحرين توسط دولت‌هاي آل سعود و آل‌خليفه از ساعت 17:30 روز دوشنبه 22 فروردين در مقابل سفارت كشور عربستان‌سعودي در تهران تجمع كردند.

از ابتداي برگزاري اين تجمع نيروي انتظامي با ايجاد دو حصار امنيتي از ابتداي خيابان ورودي به سفارت عربستان اين محدوده را بسته‌ بود و دانشجويان در چند صد متري پايين‌تر از سفارت عربستان تجمع خود را آغاز كردند.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 

تجمع‌كنندگان با سر دادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر انگليس "، "مرگ بر اسرائيل "، "مرگ بر آل‌سعود "، "هيهات منه الذلة "، "واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد "‌، "الشعب يريد الاسقاط آل‌سعود "، "زمين پاك بحرين جاي آل‌سعود نيست "، "آل‌سعود جبار است، مردم بحرين از او بيزار است " و با در دست داشتن پلاكارد‌هايي با مضامين "باي ذنب قتلت "، "الموت آل‌خليفه و آل‌سعود "‌، "يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا "، "سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن " و "نسل‌كشي مسلمانان متوقف شود " نسبت به كشتار مردم بحرين توسط دولت‌مردان بحريني و عربستاني اعتراض كردند.

دانشجويان تجمع‌كننده در مقابل سفارت عربستان تصاويري از شهداي مردم كشور بحرين را در دست داشتند و همچنين به نشانه حمايت از مردم كشورهاي بحرين، مصر و تونس پرچم اين كشورها را در دست داشتند.
 
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 

تجمع‌كنندگان در اين تجمع بر روي سنگ‌فرش‌هاي خيابان منتهي به سفارت عربستان جملاتي با مضامين "آل‌سعود خيانت‌كار است "، "الموت وهابي "، "الموت اسرائيل "‌ و "الموت آمريكا " را نوشتند.

* طهمورثي: لشكركشي ارتش عربستان‌سعودي به كشور بحرين با دستور مستقيم آمريكاست

در اين تجمع اسماعيل طهمورثي سخنگوي جنبش دانشجويان جهان اسلام در سخناني گفت: حركت جنگي آمريكا در ليبي، بحرين، يمن و سومالي نشان از شكست طرح‌هاي اين كشور و متحدانش در منطقه است.
 
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
وي افزود: لشكركشي ارتش عربستان‌سعودي به كشور بحرين با دستور مستقيم آمريكا و ناتو انجام شده است و جاي تأسف دارد كه آل سعودي كه ادعاي خادمي حرمين شريفين را دارند به اين لشكركشي‌ها دست زده‌اند.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: آمريكا تلاش دارد با فرسايشي كردن خيزش‌هاي مردم منطقه اين حركت‌هاي مردمي را از ميان ببرد اما مردم كشورهاي ليبي، بحرين، مصر و... تا ايجاد خاورميانه اسلامي از پاي نخواهند نشست.

طهمورثي در ادامه تصريح كرد: آمريكا و كشورهاي غربي با لشكركشي به منطقه خاورميانه سعي دارند به منابع انرژي بيشتري دست پيدا كنند و لشكركشي ارتش عربستان به بحرين حركتي رو به جلو بوده و براي عدم رسوخ اين خيزش‌هاي مردمي به كشور عربستان است.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
سخنگوي جنبش دانشجويان جهان اسلام تأكيد كرد: مردم شيعه و سني بحرين شهيد مي‌دهند تا حاكمان مزدورشان را به زير بكشند.

وي افزود: آمريكا به همراه متحدان خود تلاش دارد تا ايران اسلامي را كه الگوي كشورهاي منطقه است منزوي كند.

اين فعال دانشجويي اظهار داشت: مسلمانان جهان، اسلام آمريكايي و حرم آمريكايي را نمي‌خواهند بلكه آرزوي آزادي ملت‌هاي آزاده جهان را در سر دارند.

طهمورثي بيان داشت:‌ ما حج عمره آمريكايي نمي‌خواهيم و خواستار برپايي حج عمره ابراهيمي هستيم.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
سخنگوي جنبش دانشجويان جهان اسلام خاطرنشان كرد: دستگاه ديپلماسي كشورمان ظاهراً مصلحـت‌گراست و براي خود در قبال سكوتش دلايلي دارد اما خطاب ما دانشجويان به محضر رهبر معظم انقلاب است كه "ما سربازان شما اينجا جمع شده‌ايم و منتظر اشاره و فرمان ولي امر مسلمين هستيم. "

* حضوري: دانشجويان مسلمان به دنبال ايجاد اتحاد در ميان مسلمانان جهان هستند

مصطفي حضوري مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق‌(ع) در ادامه اين تجمع با اشاره به اينكه امروز ابرقدرت‌هاي جهان رو به زوال و نابودي هستند، گفت: حدود 31 سال از انقلاب اسلامي ايران مي‌گذرد و مردم كشورمان همچنان پاي آرمان‌هاي امام‌خميني(ره) و مقام معظم رهبري ايستاده‌اند و خون‌هاي جوانان خود را تقديم اين انقلاب كرده‌اند.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد:‌ خون ملت فلسطين به هدر نرفته است و اكنون پرچم اين كشور در دستان تمامي مسلمانان جهان به اهتزاز درمي‌آيد.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
حضوري در ادامه تصريح كرد: براي ما مردم كشورهاي مصر، بحرين و شيعه و سني فرقي ندارد و تنها به دنبال نهضت مسلمانان جهان هستيم.

در ادامه اين تجمع، دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران به نشانه حمايت از ملت فلسطين پرچم بزرگي به ابعاد 10 متر را بر روي دستان خود به اهتزاز درآوردند.

در اين تجمع حسين قدياني از وبلاگ‌نويسان معروف نيز حضور داشت.

دانشجويان تجمع‌كننده در اعتراض به سياست‌هاي دولت‌مردان آمريكا پرچم اين كشور را در مقابل سفارت عربستان‌سعودي به آتش كشيدند.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
در ادامه اين تجمع كردلو نماينده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي كشور در سخناني خواستار آزادي دانشجويان مشهدي شد. اين دانشجويان روز جمعه 19 فروردين‌ماه در اعتراض به جنايات آل‌سعود در مقابل كنسولگري عربستان در شهر مقدس مشهد تجمع كرده بودند كه توسط نيروي انتظامي بازداشت شدند.

*محمدي: آل‌سعود تامين كننده منافع آمريكا در منطقه است

رامين محمدي دبير سياسي دفتر تحكيم وحدت از ديگر سخنرانان اين تجمع دانشجويي بود و گفت: حاكمان كشورهاي ليبي، بحرين و عربستان سعودي غلامان حلقه‌ به گوش آمريكا هستند.

وي افزود: اكنون خيزش‌هاي مردم منطقه در حال گسترش است اما حاكمان سفاك آل‌سعود تا جايي پيش رفته‌اند كه به حرمين شريفين نيز توجهي ندارند و تأمين‌كننده منافع آمريكا در منطقه هستند.

اين فعال دانشجويي با تأكيد براينكه آل‌سعود بر ضد قرآن‌كريم و فرمايشات پيامبر اكرم(ص) عمل كرده و دست به كشتار مسلمان مي‌زند، خاطرنشان كرد: دفتر تحكيم وحدت با حمايت از مردم كشورهاي ليبي، بحرين، مصر و تونس به قذافي، آل‌خليفه و آل‌سعود اعلام مي‌كند كه هيچ حاكمي نتوانسته است با ظلم حكومت كند.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
در اين تجمع دانشجويي چند تن از دانشجويان دختر بحريني كه در دانشگاه‌هاي تهران مشغول به تحصيل‌اند نيز شركت داشتند.

دانشجويان تجمع‌كننده در اين تجمع اعلام كردند كه در اعتراض به اعمال خشونت‌بار دولت‌هاي آل‌سعود و آل‌خليفه در كشور بحرين، فردا سه‌شنبه 23 فروردين‌ در دانشگاه تهران تجمع خواهند كرد.

دانشجويان تجمع كننده مقابل سفارت عربستان‌سعودي در حالي كه پرچم كشور فلسطين را در ابعاد 10متري در دست داشتند، براي پيش‌روي به سمت سفارت عربستان حركت كردند كه نيروي انتظامي در رينگ اول امنيتي خود از پيش‏روي دانشجويان به سمت سفارت عربستان جلوگيري كرد.

دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در ادامه تجمع خود خواستار اين شدند كه مسئولان امر خيابان منتهي به سفارت كشور عربستان سعودي را در تهران به خيابان "شهداي بحرين " تغيير نام دهند.

در پايان تجمع دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران، بيانيه پاياني تجمع‌كنندگان به شرح ذيل قرائت شد:
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
 
زبان‌ها و گفتارها و قلم‌ها عاجز است از شكر پيروزي‌هاي پي‌درپي ملت‌هاي مستضعف جهان در مقابل ستم‌‌پيشگان كافر كه پس از پيروزي ملت مسلمان ايران در مقابل استكبار، امروز شاهد بيداري اسلامي هستيم.

و امروز دانشجويان مسلمان ايران كه خطر انحراف اين خيزش اسلامي را از سوي دول غربي و صهيونيسم خشن‌تر از فاشيست مي‌بينند، فرياد انقلابي خود را طبق بندهاي زير در مقابل سفارت دولت آل‌سعود خبيث اعلام مي‌دارد:

1- بيداري امروز مردم مسلمان و مستضعف كشورهاي منطقه در مصر، ليبي، تونس، يمن، عربستان و بحرين حاصل تجربه‌هاي تلخ امت اسلامي در طي قرن گذشته است كه با شعارهاي وارداتي دموكراسي برگرفته از تمدن رو به زوال غرب هيچ‌گاه به پيروزي نرسيد و فهميده‌اند كه رمز رهايي آنان از طمع‌هاي كركس‌هاي غربي و وعده‌هاي پوچشان، وحدت كلمه و زبان فطرت بشري است كه«قولوا لا اله الا الله تفلحوا».
امروز شعارهاي الله‌اكبر و نمازهاي باشكوه جماعت انقلابيون در ميدان‌هاي اصلي شهر، تجمع اعتراض‌آميز در مقابل سفارت رژيم مجعول صهيونيستي نشان از پيشروي در همين مسير است و اين وعده الهي است كه«ان‌ تنصروا الله ينصركم و يثبت اقدامك».
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان
 
2- امروز در مقابل مستكبران عالم، انسان‌هاي مستضعفي هستند كه از ظلم بي‌خدايان و مال‌اندوزان مستكبر كه تنها به منافع خويش مي‌انديشند، به ستوه آمده‌اند و مي‌بينيم كه در مصر، مسيحيان در كنار مسلمانان و در بحرين، شيعيان در كنار اهل سنت حضور دارند و يك شعار مشترك دارند اما آنچه نگران‌كننده است تلاش تفرقه‌افكنانه غرب و علي‌الخصوص سردمدار تفرقه‌افكني، دولت بريتانيا است تا ميان فرق اسلامي شكاف ايجاد كند و قطعا هركس به اين مسئله دامن مي‌زند، بي‌شك عامل استكبار آمريكايي است.

3- دخالت آمريكا و انگليس در معادلات مصر، ليبي و يمن به صورت مذاكرات پشت پرده توسط مقامات دولتي اين دو كشور جداي از اينكه هيچ گونه مبناي حقوقي ندارد، دخالت در امور داخلي كشور و توهين به بلوغ سياسي آن ملت است و به شدت محكوم و مطرود است.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان
 
4- آل سعود خبيث و جاني كه خود را به بهاي چاه‌هاي نفتي مردم بيدار عربستان آلوده و به پول كثيف صهيونيست‌هاي آمريكايي كرده، بار ديگر دست به ريختن خون مسلمانان سني و شيعه بحريني زده است تا پس از كشتار حجاج در سال 64 و كشتار مسلمانان يمن، امروز ماموريت جديد خود را از ام‌الخبائث، آمريكا دريافت كرده و در منطقه عملياتي كند.

آل‌سعود به جاي آنكه به سوي آن كشيش‌نماي آمريكايي حمله‌ور شوند كه متعرض كتاب آسماني يك ميليارد مسلمانان شده است و يا به آن جلادان خون‌خواري حمله‌ور شوند كه هر روز بر سر مردم مسلمان غزه بمب و آتش مي‌ريزند، به سوي مردم بي‌دفاعي حمله كرده است كه تنها خواسته‌شان اجراي احكام اسلامي و بركناري ديكتاتور ذليل و مستبد آن كشور است.

ما به كسي كه خود را خادم‌الحرمين مي‌نامد، هشدار مي‌دهيم كه بيش از حد در منجلاب اقتصادي و نفتي سرمايه‌داران صهيونيست و دولت‌هاي غربي سلطه‌گر به ويژه آمريكا فرو رفته‌اي و راه بازگشتي نيست و به زودي تخت پادشاهي آل سعود فرو خواهد ريخت چرا كه اين گفتار خداست.
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان
 
5- خطاب انتهايي اين بيانيه به سوي مسئولان سياست‌خارجي جمهوري اسلامي است. آيا مسئولان محترم اين حوزه، نداي بيداري اسلامي مردم منطقه را نشنيده‌اند؟ آيا اعتراف بيگانگان به خصوص سياست‌پردازان غربي به اين مطلب كه اين خيزش اسلامي ملهم و منشعب از انقلاب اسلامي است را ملاحظه نموديد؟ آيا اعتراض چندين هزار نفري مردم مصر در مقابل سفارت رژيم غاصب صهيونيستي را مشاهده ننموديد؟ آيا فرمان امام خامنه‌اي(مدظله) عالي‌ترين مقام نظام و مرجع و مقتداي آزادگان جهان مبني بر هدايت و مراقبت از اين حركت و زلزله گسترده اسلامي را به درستي درك نموديد؟ پس علت اين همه سستي و تعلل در سياست‌گذاري و اقدام به موقع چيست؟ به هوش باشيد كه اگر اين حركت كند باشد و اظهارنظرهاي خلاف اوامر رهبري ادامه داشته باشد خواهيد ديد كه امت بصير و دانشجويان پيرو روح‌الله كبير واكنش مناسبي را نشان خواهند داد.

پس از قرائت بيانيه پاياني، تجمع‌كنندگان محل تجمع را ترك نكرده و به سمت سفارت عربستان سعودي در تهران 6 الي 7 كوكتل مولوتف پرتاب كردند و تلاش دانشجويان براي نصب پرچم حزب‌الله روي سر در سفارت عربستان با دخالت مأموران نيروي انتظامي ناكام ماند. نيروي انتظامي با منفجر كردن نارنجك صوتي به دنبال متفرق كردن دانشجويان خشمگين بود.

اين تجمع سرانجام پس از دقايقي درگيري دانشجويان با نيروي انتظامي پايان يافت.
"گزارش از فارس"
 
 
به آتش کشيدن پرچم آمريکا در تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان
تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت عربستان 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۹
۹
برادر عزیزم
همین جمعه گذشته وقتی ما توی مشهد رفتیم جلوی کنسولگری عربستان هنوز داشتیم نماز میخوندیم که برادران یگان ویژه زحمت کشیدن بچه های ما رو زیر باتوم و اسپره فلفل و گاز اشک آور و نارنجک و هرچی از دستشون برمیومد له کردند. 40 نفر رو گرفتند که هنوز چندتاشون تو زندانند و با یک وضعیت فجیعی بردشون دادگاه انقلاب.
برادران لطف کردند دست و پای چند تا از بچه های انقلابی رو شکستند و روانه بیمارستانشون کردند.
نیروی انتظامی حتی امام جماعت ما رو با اسپره فلفل مهعمون کردند. عزیزان حتی فحشی بود که به بسیج و حزب الله میدادن و... حتی با موتور به سمت بچه ها حمله کردندو...
ولی کسی حتی صداشم در نیومد فقط بخاطر اینکه این طلاب و دانشجویان قصد داشتند از کشتار شیعیان بحربن دربرابر حمله وهابیت دفاع کنند.
وای خدا! نبودید ببینید چه ها کردند نبودید ببینید سرهنگ نیروی انتظامی جلوی دختر ما رو میگیره و میگه فقط اگر سبزی هستی میتونی بری ولی اگر بسیجی ای حق نداری..
وای بر شما
هادی قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونستی نارنجک حدود 300 تا ترکش داره که هر کدوم تا 90 متر گوشت رو پاره میکنه ؟؟
شما برین جلو وزارت کشور
جلوی حج و اوقاف
جلو وزارت نفت
جلو هلال احمر
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم این دوستان مشکلی داشته باشن
مشکوکن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغ که کنتور نداره .....
البته مثل اینکه این آقای ناشناس تازه کاره . خیلی ناشیانه دروغ میگه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۱۳
۲۷
خسته نباشید.واقعا از تجمع میلیونی لذت بردم.
می دانید چرا در تجمعاتی که به صورت ساختگی توسط بسیجی ها تشکیل می شود تعداد نفرات یگان ویژه و همچنین تجمع کنندگان به نسبت تجمعات سبزها کمتر است.
پاسخ: زیرا در تجمعات سبزها همین بسیجی ها از اعضای یگان ویژه و چماقداران می شوند.
من نمی دانم این جماعت واقعا مردم را احمق فرض کرده اند که یک روز سی دی ظهور منتشر می کنند، یک روز مقایل سفارتخانه ها تجمع می کنند ویک روز بتوم به دست مقابل ملت می ایستند.
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
تو پوزت رو ببند بی همه چیز اگه انگل هایی مثل تو نبودند انقلاب های منطقه زودتر از اینها رخداده بود و الان پیروز شده بود . اگه بسیجی میزنه خوب میکنه دلیلشم اینه کنه اون انسانه که با حرف و منطق میشه باهاش صحبت کرد ..............شما رو باید زد تا .......................
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
تجمعات ساختگی!!!؟؟
آقا یا خانم ناشناس (جلبگ) شما خودتو ملت میدونید
لازم نیست خودت سوال طرح کنی و جوابشم خودت بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زمان همون خاتمی بی شرف مگه دستور ندادن که سربازها بریزن ، معلم هایی رو که اعتصاب کرده بودند رو زیر مشت و لگد و باتوم بگیرن؟!؟!؟!؟
چطور اون موقع که جلوی مجلس که ریاستش به عهده ی کروبی ملعون بود ریختند و معلم های بی دفاع رو تا حد مرگ کتک زدن کسی صداش درنیومد؟!؟!؟!؟ نکنه اون ها هم لباس شخصی ها و بسیجی ها بودن ؟؟؟؟
قابل توجه شما ، اون موقع همین بسیجی ها بودن که رفتن با نیروی انتظامی درگیر شدند و از معلم ها دفاع کردند ....
یا حسین .....خاک بر سر میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا چرا اینقدر بعضی بدهن هستن؟ کجای تاریخ حرف رو با کتک به کرسی نشوندن؟ اگه منطق شما کتکه مثل عرب وهابی تو بحرین هستی که خانه خدا رو خراب میکنن استدلال انها هم مثل توه، لطفا آقا saeed خودتو قاطی بسیجی ها نکن
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۴
دانشجو بیدار است _ از ایادی آمریکا بیزار است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۶
۱۹
عجب حضور خودجوشي، به به آدم لذت ميبره به اينا ميگن دانشجوي واقعي.
اين طفليها همش ميجوشن خود به خود ها نه اينكه فكر كنين اين تجمعات دولتيه نه اصلا اينطور نيست همش خود جوشه.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۱۹
۵
*** احسنت به غیرت و شرف
بچه های
حزب الله *** دم همتون گرم . یاعلی
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۲۱
۱
اگر راست میگید به نشانه اعتراض عمره مستحبی را تعطیل کنید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۸
۷
سلام درود به شرف و غیرت این بچه مسلمونا لاقل اینا یه تکونی به خود دادن والا دولت خوابه
خدمت اون دوست عزیزمونم عرض کنم که می گن اینا دولتین خوب اگر دولتی بودن کتک نمی خوردن و اون دوست دیگر بامزمون وظیفشون بوده باتوم به دست گرفتن تا امثال مثله تورو ادب کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۴
۳
کار نیروی انتظامی کاملا قانونی و به نفع مصالح کشور بود همانطور که تجمع در مقابل سفارت عربستان برای دفاع از حق مظلوم امری کاملا بحق است
جهادگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۷
۴
درود بر دانشجویان با بصیرت ایرانی
نصر من الله و فتح قریب
خدا خیرشون بده
البته باید دقت کرد زیاده روی نکنیم
چون سفارتخانه بهمنزله خاک آن کشور محسوب می شود. البته اگر نیاز باشد (طبق نظر آقا)از هر مزری خواهیم گذشت
به امید ظهور منجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده جهادگر
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شما رو شفا بده ناشناس
حرفای جهادگر مگه مشکلی داره
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۵
۴
سلام.
توسفارتخانه ی عربستان خبری نیست .اوضاع ارام است .شهر امن و امان است..آهای مردم ایران بشتابید ...برای چی .....
برای ویزای حج عمره ..خبر اینه .هزارن نفر از امت شهید پرور برای گرفتن ویزای عربستان به سفارتخانه ی عربستان مراجعه کردند تا طی سفری معنوی مقدار زیادی دلار و ارز از مملکت امام زمان خارج کرده وبه حساب عربای وهابی عربستان واریز نمایند تا انها هم طی عملیاتی کاملا مسالمت امیز تعداد زیادی اسلحه و گازهای سمی از بلاد فرنگ وارد کنند وطی عملیاتی مسالمت امیز تر با این تسلیحات تعدادی از شیعیان را قتل عام کنند.راستی حاجی پول یه گوله چقده.هزار تومن..دوهزار تومن...باپولی که باخودت میبری چند تا گوله میشه خرید...1000تا..2000 تا200000تا ...با هر گوله چند نفرو میشه کشت...میگن گوله ی ژ3 ....13 نفر پشت سر هم رو میکشه....بابا ولش کن... همچنین سازمان حج طی بیانیه ای از امت شهید پرور خواست که برای قتل عام بیشتر شیعیان بحرین و عراق هرچه سریعتر اقدام به نام نویسی برای حج عمره بکنند وهمچنین کمکها وهدایای خود را به حساب 666666666666666666666666666666نزد بانک شیطان صفتان شعبه ی جهنم واریز کنند.
به ه ه ه ه ه ه ه ه ه له .عزیزان میرن حاجی بشن ..بهشون بگن حاجی....راستی حاجی لباس احرام چند تیکه است....ها ...تیکه تیکه است....تیکه هاش از تیکه های بدن شیعه ها بیشتره.....کمتره..... اندازست....
راستی حاجی نماز اول وقتت قضا نشه....از حجاب چه خبر ..میگن بحرینیا هم حجاب رو رعایت نکردن که عربا دارن میکشنشون....ولیمه ی برگشتن از حجو کنار گذاشتی.....راستی تا یادم نرفته بهت بگم تو عربستان با بحرینیا حرف نزنیا......الباقی توصیه هامم با سرویس رومینگ ایرانسل برات میفرستم.
جسارتا دور از جمع بچه مسلمونا خاک بر سر ما....
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه نسبت به حجاب عقده داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰
۱
۴
اي واي اگر گدا معتبر شود
اقای دل در جواب ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۰
۳
۲
سلام.باعرض پوزش مثل شما مثل همون ادماییه که امام حسین رو تو کربلا کشتن و تو حج سوال شرعی براشون پیش اومده بود که حاج اقا این خونی که رو لباس منه حجه منو باطل میکنه......اره عقده دارم ..از شمایی که از دین فقط حجاب و ریش و تسبیح رو فهمیدین...ازدین بخشنامه ای که با زندگی خصوصی مردم کار داره اما با فساد نه ...از دین وحجابی که خط فکریش ظاهر دینه عقده دارم ...از مسلمونایی که دینشون تا لباسشون بیشتر نفوذ نکرده ...از دینی که خادم الحرمینش مسجد خراب میکنه و شیعه رو قتل عام میکنه عقده دارم ...از دینی که تو مملکت امام زمانش برای سیر کردن شکم بچه یتیمات باید تن فروشی کنی عقده دارم ..ازدینی که به زور به خورد مردم دادید و حالا همه دارن بالا میارنش عقده دارم ...از دینی که حج رفتن برای اینه که بهش بگن حاجی عقده دارم ...از دینی که نزول خورا از بانک اسلامیش باانصاف تره عقده دارم شمارو بخدایی که میشناسید بگید خداتون کیه ..پیغمبرتون کیه کتابتون چیه کجای قرانتون این حرفارو نوشتن... بگید شاید ماهم ایمان اوردیم
آآآآآآآآآآآآآه
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون که خودت گفتی دور از جمع بچه مسلمونا خاک بر سرت با این آسمون ریسمون بافتنت آخر سر بگی با مایی با اونایی با اینایی با خودتی با خودشی با کودوم وری هستی تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۴
۲
پاسخ ناشناس به سعید
سعید عزیز به کجای تو زدم که اینقدر ناسزا گفتی
خداوکیلی به این دانشجویان ترگل و ورگل نگاه کن که از شدت شب زنده داری( به نظر من زدن کرم سفید کننده به صورت) چقدر نورانی شده اند. آخر برادر من ما که تو جبهه ها بودیم به دلیل کارهای رزمی و آموزش در شرایط سخت اکثرا صورت هایمان می سوخت ولی خوب نورانی بودن را با چشم دل می توانستی در سیمای رزمندگان ببینی.
آخه چه بسیجی چه کشکی

بسیجی که برای کسر خدمت و سهمیه کنکور و استخدام اعضای آن جلوی سفارت ها با حمایت نیروی انتظامی جمع می شند باید تا ته خطشو خوند. آخه مگه ما مغز خر خوردیم که نفهمیم این درگیری بین بسیجی و نیروی انتظامی هم ساختگی بوده. همانطور که دستگیری سعید تاجیک هم دروغ بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بچه جبهه هستی توی مملکت خودمون که جلوی چشات این اتفاقها میفته میای اینجوی فرافکنی میکنی نورانی بودن و تو باید تشخیص بدی مگه یا اینکه توقع داری الان هم همه تو آفتاب وایسن صورتشون بسوزه البته اونموقع هم حتمن میای میگی برنزه کردن تو اگه اسم جبهه هم نزدیک شناسنامه ات شده بود این تجمع ها رو اون هم توی این اوضاع مسخره نمیکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۳
۰
برادرا حالا ناهار چی میدادن!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
فکر کنم چند بار اصل 27 قانون اساسی را این جا گذاشتم اما نیست در بالا هم نشان ندادید که سانسور شده یا من اشتباه می کنم دوباره بذارم؟
آقای دل در جواب ناشناس عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱
۰
سلام .اقای نا شناس محترم.شما کدوم وری هستی ....من نه با شمای(نوعی)هستم که دستورالعملتون رو از مکاتبی مثل فمینیسم و ....میگیرید نه با دوستان قشری ظاهر پرست ظاهر بینی که ظاهرشون اسلامه و باطنشون دنیا پرستی ....نه با شمای باستان پرست هخامنش پرست خود پرستم نه با اقایونی که زدن زیر ایران و ایرانی و گذشته ی افتخار امیز ایران....نه ایران پرستم نه ایران فروش ...نه با شمایی هستم که دین و از بیخ قبول ندارید نه اقایونی که دین رو تو رساله ی عملیه دنبالش میگردن....نه باشماییم که میگید هرکی رفته جبهه عمرشو تلف کرده نه اقایونی که از جبهه و جنگ وبسیج نون دونی درست کردن....نه با شماییم که میگید یاحسین میر حسین نه اقایونی که برای یه شب مداحی 22000000تومن پول میگیرن ...نه باشماییم که دوست دختر شهید دارید نه با اونایی که گوشت بدن شهیداشونو با سهمیه دانشگاه و .....عوض کردن...نه باشماییم که ازادی رو فساد میدونید وبی قیدی معنی میکنید نه با اقایونی که ندیده همه رو فاسد میدونن ....
نه با اوناییم که ازراه ازادی و حقوق بشر و حق زن و ....میخوان سلطه گری حکومت کنن ...نه اقایونی که یه اسلحه میدن دست یه بچه و بدون هیچ حکم دادگاهی مردم رو بازرسی میکنن و با بسیج و امام و....میخوان به مردم حکومت و سلطه پیدا کنن...خلاصه بگم نه تو امام حسین و ....دنبال نونم نه تو ازادی و دموکراسی و.... میدونید مشکل شما جیه...اینه که مرزبندیاتون منافعیه نه عقیدتی.....حالا شما بگو کدوم وری هستی...
امیر علی
|
Netherlands
|
۰۵:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
سلام
نباید منتظر دولت باشیم مردم باید پیش رو باشند وقتی ما کاری نکنیم از دولت چه انتظاری باید داشته باشیم.
بیایید سفارت عربستان را محاصره کنیم که خود سفیر بره مثل سفیر رژیم صهیونیستی در مصر
هر کی آزاده هست در تحصن جمعه و شنبه شرکت کند.
من که جمعه می روم منتظرتان هستم.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز