۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
احمدی ن‍ژاد به زیرساخت‌های آموزشی مسکن مهر هم فکر نکرد

یک ایراد دیگر از مسکن مهر احمدی‌ن‍ژاد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با انتقاد از نبود زیرساخت‌های آموزشی لازم در مسکن‌های مهر٬ گفت: دولت دهم در اجرای طرح مسکن مهر تنها به خانه دار کردن افراد آن هم بدون در نظر گرفتن بودجه این طرح و همچنین مطالعات کارشناسی برای اقامت افراد در این مسکن توجه کرده است.
کد خبر : ۱۹۳۹۴۴
صراط:  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با انتقاد از نبود زیرساخت‌های آموزشی لازم در مسکن‌های مهر٬ گفت: دولت دهم در اجرای طرح مسکن مهر تنها به خانه دار کردن افراد آن هم بدون در نظر گرفتن بودجه این طرح و همچنین مطالعات کارشناسی برای اقامت افراد در این مسکن توجه کرده است.
 
وی افزود: دولت قبل از شروع سال تحصیلی جدید فکری برای ایجاد مدارس در مسکن‌های مهر کند

حجت الله درویش‌‌پور، با انتقاد از نبود زیرساخت‌های آموزشی لازم در مسکن‌های مهر٬ گفت: نبود مدرسه٬ مراکز فرهنگی و پرورشی در این نوع مساکن به معضلی برای ساکنان آن‌ها منجر شده است.
 
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید باید زیر ساخت‌های آموزشی در مساکن مهر فراهم شود٬ افزود: آماده نشدن زیر ساخت‌های آموزشی مسکن مهر به تحمیل هزینه‌های ایاب و ذهاب برای والدین دانش‌آموزان منجر خواهد شد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه ساخت مسکن‌های مهر در نقاط دور افتاده شهری یکی دیگر از معضلاتی است که رغبت صاحبان آنان را برای سکنی گزیدن در این مساکن کم کرده است٬ تصریح کرد: تسریع در ساخت و ساز مراکز آموزشی در مسکن مهر از مطالبات به حق مردم است.
 
وی با تاکید بر اینکه دولت دهم در ساخت مسکن مهر بدون مطالعات کارشناسانه اقدام کرده است٬ افزود: متاسفانه دولت یازدهم مجبور به ادامه اجرا و ساخت  مسکن‌های مهر شده چرا که این موضوع همانند حنایی در دست این دولت قرار گرفته است.
 
درویش‌پور با بیان اینکه ساخت مسکن باید در جایی صورت بگیرد که دارای امکانات اولیه باشد٬ گفت: انتخاب دورترین نقاط شهری که فاقد هر نوع امکانات اولیه است برای ساخت مساکن مهر اکنون به عنوان معضلی برای صاحبان این خانه‌ها شده است.
 
وی با یادآوری ارجاع برخی شکایت‌ها از نبود زیرساخت‌های لازم آموزشی در مسکن‌های مهر٬ افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بارها از کمیسیون عمران خواسته تا تکمیل واحدهای مسکن مهر و همچنین زیرساخت‌های آن را از دولت بخواهد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: وقتی دولت در فکر خانه‌دار کردن قشر عظیمی از مردم است باید امکانات لازم آموزشی و تفریحی برای اقامت آنان را نیز فراهم کند.
منبع: خانه ملت