۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

جمع آوری 5 هزار قلیان کرمانشاهی

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در راستای سالم‌سازی فضاهای سبز و محوطه‌های تفریحی شهر کرمانشاه تاکنون ۵هزار قلیان از این مراکز جمع‌آوری شده است.
کد خبر : ۱۹۳۹۶۸
صراط: سرهنگ کیومرث عزیزی در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مردم کرمانشاه طرح جمع‌آوری قلیان در محدوده‌های پارک شرقی، غربی، پارک کوهستان و طاقبستان اجرا شد که منجر به جمع‌آوری تعداد زیادی قلیان از این اماکن شده است.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور، رضایتمندی مردم را در پی داشته است افزود: در حال حاضر از زمان آخرین طرح جمع‌آوری قلیان در اماکن یاد شده، هیچ یک به عرضه قلیان اقدام نکرده‌اند و این طرح امسال نسبت به سال‌های گذشته با شدت و گستردگی بیشتری انجام شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح امسال نسبت به سال‌های گذشته با شدت و گستردگی بیشتری انجام شده است بیان کرد: در یکی از روزهای اجرای این طرح بیش از 100 مورد از اماکن در پارک‌های شرقی و غربی جنوب شهر کرمانشاه پلمب شد.

سرهنگ عزیزی افزود: یکی از وظایف معاونت اجتماعی برآورد نیاز مردم و ایجاد طرح عملیاتی برای رفع نیازهای شناخت شده است که طرح سالم‌سازی فضاهای سبز و محوطه‌های تفریحی شهر کرمانشاه نیز یکی از درخواست‌های مردم از پلیس استان بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کرمانشاه هدف از اجرای طرح جمع‌آوری قلیان را  سالم‌سازی فضاهای سبز و محوطه‌های تفریحی بیان کرد و گفت: از آنجایی که قلیان عرضه‌ای غیربهداشتی است می‌بایست خود مردم نسبت به عدم استعمال آن اقدام کنند.

سرهنگ عزیزی به نقش اصناف با عدم فروش توتون و اتحادیه رستوران داران و علوم پزشکی در تکمیل این طرح اشاره کرد که در این راستا آگاه سازی مردم از مضرات استعمال قلیان ضروری بوده و با اجرای طرح سالم‌سازی فضاهای تفریحی شهر کرمانشاه 5هزار قلیان جمع‌آوری شد که پلمب 50 قهوه‌خانه در محوطه پارک کوهستان و بازداشت افراد خاطی نیز انجام شد.

وی افزود: جامعه می‌بایست قبل از ورود دشمن آمادگی خود را در برابر تهاجمات بالا ببرد تا با هوشیاری کامل، آمادگی خویش را حفظ کند که یکی از راههای حفظ آمادگی خودداری از استعمال مواد اعتیاد آور و مضر است.
منبع: تسنیم