۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
اوجاقی:

با نیامدن مصر چیزی از دست ندادیم

مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: ظاهرا در اعزام تیم مصر به ایران کارشکنی‌هایی صورت گرفته اما باید اشاره کنم که با عدم حضور این تیم در تهران چیزی را از دست ندادیم.
کد خبر : ۱۹۳۹۷۰
صراط: حسین اوجاقی در مورد عدم برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ملی ووشوی مصر اظهار داشت: رویارویی ملی‌پوشان کشورمان با این تیم تنها جنبه بالا بردن روحیه داشت و معتقدم اینکه تیم مصر به تهران اعزام نشد، هیچ تاثیری در روند آماده‌سازی‌مان ندارد. به همین دلیل بود که مسابقه دوستانه این تیم را بعد از روسیه و چین قرار دادیم زیرا سطح فنی این تیم در سطح ما نبود.

وی ادامه داد: ظاهرا چند ورزشکار تیم ملی مصر نظامی بودند و به همین دلیل ارتش این کشور اجازه اعزام این نفرات را نداده است. البته من هم شنیدم کارشکنی‌هایی صورت گرفته است. آن طور که مطلع شدیم مسئولان تیم ملی مصر تا لحظه آخر هم برای اعزام به ایران تلاش کردند اما موفق نشدند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی ووشو عنوان کرد: از روز 12 شهریور تمرینات را مجددا آغاز می‌کنیم تا به امید خدا هر چه بیشتر و بهتر برای حضور در بازی‌های آسیای اینچئون آماده شویم. وضعیت بچه‌ها خوب است و مشکل خاصی در اردوها نداریم. خوشبختانه از روند آماده‌سازی‌ها رضایت داریم و نفرات از جان و دل در تمرینات مایه می‌گذارند.
منبع: تسنیم