۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

قطعا نجفی گزینه وزارت علوم نیست

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس با بیان اینکه گمانه‌زنی‌هایی در خصوص وزارت پیشنهادی دولت برای وزارت علوم وجود ندارد گفت: علی رغم این موضوع، قطعا "نجفی" گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه نخواهد بود.
کد خبر : ۱۹۳۹۷۲
صراط:  عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس با بیان اینکه گمانه‌زنی‌هایی در خصوص وزارت پیشنهادی دولت برای وزارت علوم وجود ندارد گفت: علی رغم این موضوع، قطعا "نجفی" گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه نخواهد بود.

عباس صلاحی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس، با بیان اینکه تاکنون درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارت علوم مطلبی نشنیده‌ام، گفت: علی رغم این موضوع، قطعا "نجفی" سرپرست فعلی وزارت علوم گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه نخواهد بود.    
 
وی ادامه داد: با توجه به عدم رای اعتماد مجلس به "محمد علی نجفی" برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اوایل دولت یازدهم و با حساسیت‌ها و تنش‌هایی که نسبت به وی وجود دارد، بعید می‌دانم دولت، مجددا وی را برای رای اعتماد به مجلس معرفی کند.    
 
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: با توجه به مسئله استیضاح "فرجی دانا" و با توجه به اینکه منصوبین وی مورد تائید مجلس نبودند در خصوص آقای نجفی نیز همین حساسیت‌ها وجود دارد لذا به نظر می‌رسد رئیس جمهور فرد دیگری را برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی خواهد کرد.    
 
صلاحی در پایان خاطر نشان ساخت: بهتر است دولت فردی را معرفی کند که از حساسیت کمتری برخوردار بوده و وجهه موجه‌ای داشته باشد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز