۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

گزینه‌های اصلی روحانی برای وزارت‌علوم

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس، گزینه‌های رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت علوم را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۹۴۰۲۵
صراط: حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در پنجمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون معرفی وزیر جدید علوم از سوی دولت یازدهم به مجلس اظهار کرد: طبق خبرهایی که ما تا امروز داریم دولت روی افرادی به جز محمدعلی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم برای معرفی به مجلس در حال رایزنی و بررسی است و بر این اساس بعید می‌دانیم که نجفی از سوی دولت تدبیر و امید به عنوان وزیر جدید علوم معرفی شود.

وی بیان کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون فعلی رئیس جمهور از گزینه‌های مدنظر دولت برای معرفی به عنوان وزیر جدید علوم هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگر مبنی مطرح بودن استیضاح وزیر ارشاد در بین نمایندگان مجلس، عنوان کرد: من مورد جدی دیگری را در مورد استیضاح وزرای دولت نمی‌بینم که در راه اعلام حصول مجلس باشد، البته انتقادات شدیدی نسبت به عملکرد این وزیر وجود دارد ولی فعلاً استیضاح وزیر ارشاد را بعید می‌دانم ولی من شخصاً به دنبال استیضاح وزیر نیرو دولت یازدهم هستم.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: با توجه به حرف‌های ضد و نقیض وزیر نیروی دولت یازدهم نسبت به موضوع آب اصفهان و بحث تونل بهشت‌آباد طرحی را برای استیضاح این وزیر آماده کرده‌ایم که درصدد اعلام وصول آن هستیم.

وی عنوان داشت: رفتار چیت‌چیان، وزیر نیرو وزیر دولت یازدهم در قبال مردم اصفهان دوگانه است و نمایندگان اصفهان تاکنون 20 مورد از اعمال انجام شده برخلاف قانون وزیر نیرو تهیه کرده‌اند.
منبع: فارس