۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

تمجید سایت فیبا از حامد حدادی

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارش مربوط به بازی ایران و صربستان به تمجید از حامد حدادی پرداخت و اشاره کرد که با وجود باخت ایران، حامد حدادی نبرد زیر حلقه را برد.
کد خبر : ۱۹۴۰۹۹
صراط: سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارش بعد از دیدار تیم های ایران و صربستان به حامد حدادی پرداخت.
 
در این گزارش آمده است: تیم ملی بسکتبال ایران در روز سوم جام جهانی سومین باخت متوالی را متحمل شد. حامد حدادی نمایشی از خود نشان داد که حریفان را هم برای متوقف کردن او مات کرد.
 
سنتر 218 سانتی متری (بلندقدترین بازیکن تورنمنت) بعد از نمایش ضعیف مقابل برزیل با 29 امتیاز بهترین آمار را در بازی ایران و صربستان داشت.
 
حدادی با اطمینانی وارد بازی با صربستان شد که نشان می داد برای بردن آمده است. وی در نیمه اول با 22 امتیاز مهارشدنی نبود. رادولیسا سنتر صربستان هم در تلاش برای متوقف کردن حدادی دو خطا در همان کوارتر اول مرتکب شد.
 
کاتیچ انتخاب بعدی جورجویچ مربی صربستان بود که جای رادولیسا را رفت اما حدادی در بهترین فرم خود بود. هر چند این عملکرد بعد از اجبار به خطای قبل از نیمه دوم متوقف شد.
 
بازیکن 29 ساله ایران در نیمه دوم هم به میدان آمد اما از ترس خطای پنجم عملکرد نیمه اول خود را نداشت.
 
همزمان رادولیسا به بازی برگشت و با 9 امتیاز از مجموع 13 امتیاز خود به برد صربستان کمک کرد.
 
رادولیسا بعد از بازی گفت: دفاع روی حدادی واقعا سخت بود. در موقعیت های تک به تک نگه داشتن او کار سختی بود اما در زمان بازی 2 نفره و موقعیت های پیک اند رول هم شرایط به همین شکل بود. در مجموع تمام این ها نشان می دهد که حدادی بازیکن خوبی است.
 
وی ادامه داد: ما دفاع خوبی از او انجام ندادیم. مشخص است که در زمان بیرون بودن حدادی کار تیم راحت تر می شود اما این یک بازی بود که ما برنده آن شدیم. او می تواند 100 امتیاز به دست آورد. مهم این است که ما بازی را بردیم.