۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
رضازاده: وزرنه برداری را به شورای شهر ترجیح می دهم

احتمال استعفای عضو شورای شهر قوت گرفت

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سووال که از بین فدراسیون و شورای شهر کدامیک را ترجیح می دهد؟ گفت: من از جنس ورزش هستم و علاقه دارم که در فدراسیون وزنه برداری به کارم ادامه دهم.
کد خبر : ۱۹۴۱۳۶
صراط:  رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سووال که از بین فدراسیون و شورای شهر کدامیک را ترجیح می دهد؟ گفت: من از جنس ورزش هستم و علاقه دارم که در فدراسیون وزنه برداری به کارم ادامه دهم.

حسین رضازاده روز سه شنبه در مورد اینکه با توجه به قانون چرا از شورای شهر استعفا نمی دهید؟ گفت: من اکنون تمام وقت خود را در فدراسیون صرف می کنم و گاهی به شورای شهر هم سر می زنم.
 
وی در مورد آمادگی ملی پوشان برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی گفت: اعضای تیم ملی وزنه برداری از هشت ماه گذشته در اردوهای شبانه روزی حضور دارند و تمرینات سختی را پشت سرگذاشته اند.
 
وی اظهار داشت: مسابقه ای که در روز دوشنبه برگزار شد رکوردگیری نبود چرا که کادر فنی قصد داشت در این مسابقات توان ملی پوشان را محک بزند و در واقع آنان در آستانه بازیهای آسیایی در فضای رقابت ها قرار گیرند.
 
رضازاده یادآور شد: ملی پوشان وزنه برداری همه روزه 30 تا 40 تن وزنه جابه جا می کنند و تاکنون برای کسب آمادگی متحمل زحمات زیادی شدند از این رو امیدوارم که آنان بتوانند در بازیهای آسیایی صاحب مدال های خوشرنگی شوند.
 
رضازاده همچنین در مورد مصدومیت بهادر مولایی وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی گفت: این وزنه بردار زمانی که برای زدن وزنه 260 کیلوگرم رفت ، تمرکز لازم را نداشت و دچار آسیب دیدگی شد ولی آسیب وی جدی نیست و به زودی تمرینات را آغاز خواهد کرد.
 
رییس فدراسیون وزنه برداری در مورد اظهارات برخی از ملی پوشان در مورد استاندارد نبودن تخته سالن وزنه برداری آزادی گفت: تخته سالن وزنه برداری دارای استاندارد جهانی است و از کشور سوئد خریداری شده است.
 
وی افزود : این تخته ها برای اولین بار است مورد استفاده ملی پوشان قرار می گیرد از این رو استفاده از این تخته ها کمی برای وزنه برداران مشکل ایجاد کرده است ولی ورزشکاران باید بدانند که در بازی های آسیایی اینچئون نیز از این تخته ها استفاده می شود . بنابراین وزنه برداران باید خیلی سریع خود را با شرایط وفق دهند.
 
مراسم رکورد گیری تیم ملی وزنه برداری دوشنبه شب با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، قهرمانان و پیشکسوتان در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
منبع: ایرنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز