۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

انجمن علمی فناوری چاپ تاسیس می‌شود

به مناسبت روز ملی صنعت چاپ پروانه تأسیس و فعالیت انجمن علمی فناوری چاپ ایران از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.
کد خبر : ۱۹۴۱۴۲
صراط:  به مناسبت روز ملی صنعت چاپ پروانه تأسیس و فعالیت انجمن علمی فناوری چاپ ایران از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.
 
محمد بی‌طرفان رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران با اشاره به صدور پروانه تأسیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران، بیان داشت: در سایه توجهات حق تعالی و همزمان با هفته کرامت و 11 شهریور ماه روز ملی صنعت چاپ پروانه تأسیس و فعالیت انجمن علمی فناوری چاپ ایران از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون انجمن‌های علمی ایران صادر شد.
 
وی اضافه کرد: این انجمن طی مراسمی فعالیت خودش را در آینده نزدیک به صورت کاملاً رسمی آغاز خواهد کرد.
 
رئیس انجمن فناوری چاپ ایران اظهار امیدواری کرد که تأسیس این انجمن گامی تأثیرگذار در جهت ترویج علم، انسجام بخشیدن و حمایت از فعالیت متخصصان این رشته باشد و بتواند در برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در سطح بین‌المللی به اهداف عالیه مندرج در اساسنامه خود دست یابد.
 
بر اساس این گزارش 11 شهریور به عنوان روز ملی صنعت چاپ معرفی شده است که متأسفانه طی 3 سال اخیر این روز از تقویم کشورمان حذف شده است.
منبع: فارس