۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

طرح قالی‌باف عامل پیروزی چمران بود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است که کارآمدی اصولگرایان در شهرداری تهران در رأی به آقای چمران بی تأثیر نبوده است.
کد خبر : ۱۹۴۳۶۷
صراط: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است که کارآمدی اصولگرایان در شهرداری تهران در رأی به آقای چمران بی تأثیر نبوده است.

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص پیام پیروزی اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: پیام اصلی موفقیت اصولگرایان در شورای شهر تهران نشان دهنده این است که اگر اصولگرایان به فکر جذب نیروهای همسو و همگرا با خود باشند و وحدت و انسجام را در بین خود حفظ کنند و از ترجیح منافع فردی بر منافع کلی اصولگرایان پرهیز کنند، می‌توانند همیشه در عرصه روابط سیاسی موفق باشند.

وی ادامه داد: گرایش آحاد جامعه به سمت اصولگرایان است و وقتی‌ مشاهده می‌کنند اصولگرایان در بین خود وحدت و انسجام دارند، مردم نیز آمادگی بیشتری برای حمایت از اصولگرایان در خصوص انجام مسئولیت‌ها دارند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: به نظر می‌رسد پیروزی اصولگرایان در شورای شهر تهران نمونه‌ای از این موضوع است که اگر اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با همین شیوه عمل کرده و سعی کنند افراد همگرا با خود را جذب کنند و انسجام و وحدت خود را روی لیست مشترک حفظ کنند، می‌توانند قطعاً در انتخابات آینده مجلس نیز موفقیت لازم و کافی را برای به دست گرفتن اکثریت مجلس آینده به دست آورند.

ترقی یادآور شد: البته باید متذکر شوم که کارآمدی اصولگرایان در شهرداری تهران در رأی به آقای چمران بی تأثیر نبوده است.

وی گفت: گرایش آقای قالی باف به حل مسائل فرهنگی تهران، توجه به مسائل ارزشی و اقدامات اخیر در خصوص متناسب‌سازی مشاغل زنان در شهرداری تهران، ساخت مساجد و نوع خدماتی که با هدایت اصولگرایان شورای شهر انجام شده است، آثار مثبتی داشته است در حالی که نقطه مقابل آن برگزاری کنسرت‌ها از طرف اصلاح طلبان است که تأثیرات منفی در نظر مردم برجای گذاشته است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بنابراین این توفیق ناشی از کارآمدی اصولگرایان در شورای شهر بوده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
همشهری
|
Japan
|
۱۲:۳۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
۲
۸
همه چیز در انتخابات مجلس مشخص میشود . بعد در مورد حمایت مردم از گروهتان صحبت کنید . همانجوری که شش نفر اصولگرا نتوانستند بر روحانی و رای مردم وبیداری انها غلبه کنند. شورای شهر که به جایی نمیخورد