۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
نامه به اوباما برای حمایت از گروهک تروریستی

منافقین برای سخنرانی به نفع آنها پول می‌دهند!

به نوشته یک روزنامه آمریکایی، افرادی مانند «جان بولتون»، «رودولف جولیانی»، شهردار اسبق نیویورک، «نیوت گینگریج»، رییس سابق مجلس آمریکا و... برای سخنرانی به نفع منافقین پول می‌گیرند!
کد خبر : ۱۹۴۴۱۲
صراط: یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به ارسال نامه از سوی سیاستمداران و نظامیان سابق ایالات متحده به اوباما و تقاضای کمک به عناصر گروهک منافقین در کمپ لیبرتی در عراق اشاره کرد.

به گزارش روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز»،جمعی از صاحب منصبان دو حزب سیاسی عمده آمریکا و نظامیان بازنشسته این کشور از «باراک اوباما»، رییس جمهور این کشور درخواست کرده‌اند تا به صدها عضو گروهک منافقین (مجاهدین خلق) که در پایگاه نظامی سابق آمریکا نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد استقرار دارند، کمک‌ کنند.

بنابر این گزارش، مقام‌های سابق آمریکایی در تاریخ 28 اوت ماه گذشته میلادی (6 شهریور) نامه‌ای را به اوباما با مضمون ممانعت دولت عراق از ارسال کمک به عناصر منافقین ارسال کردند.

در این نامه همچنین بر شرایط وخیم عناصر منافقین اشاره شده  و آمده است: «این هفتمین روز است که دولت عراق از ارسال دارو و مواد غذایی به کمپ لیبرتی که نزدیک به 2900 مخالف نظام ایران در آنجا مستقر هستند جلوگیری کرده است.»

به نوشته این روزنامه، از امضاء کنندگان سرشناس این نامه می‌توان به «جان بولتون»، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، «رودولف جولیانی»، شهردار اسبق نیویورک، «نیوت گینگریج»، رییس سابق مجلس آمریکا، «جوزف لیبرمن» سناتور اسبق، «جیمز جونز»، ژنرال سابق نیروی دریایی و «تاون سند»، سناتور پیشین و جمعی دیگر اشاره کرد.

واشنگتن تایمز در خاتمه اشاره کرد که افراد نامبرده با دریافت پول از سوی گروهک منافقین خلق به نفع آن‌ها سخنرانی می‌کنند.