۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

تمساح یک متری در خانه‌ای در تهران

فرمانده نجاتگران آتش نشانی تهران گفت: گروه امداد و نجات آتش نشانی تمساح حدود یک متری در یک واحد مسکونی در غرب تهران را صید کردند.
کد خبر : ۱۹۴۴۱۶
صراط: فرمانده نجاتگران آتش نشانی تهران گفت: گروه امداد و نجات آتش نشانی تمساح حدود یک متری در یک واحد مسکونی در غرب تهران را صید کردند.

حمید جهانبانی از پایگاه خبری 125افزود: ساکنان یک واحد سه طبقه مسکونی در بلوار کاشانی این تمساح را در پارکینگ ساختمان خود مشاهده کردند که بلافاصله موضوع را به آتش نشانی اطلاع داده و درخواست کمک کردند.
 
وی در مورد علت پیدا شدن این جانور در این مکان، اظهار کرد: احتمال دارد این تمساح مصری بطور قاچاق وارد کشور شده و به عنوان یک حیوان خانگی توسط فرد یا افرادی درمنزل نگهداری می شد.
 
جهانبانی با بیان این که این تمساح کمتر از 20 ماه سن دارد، افزود: این نوع تمساح تا بیش از 25 سال عمر می کند و طول آن هم تا 6 متر هم می رسد.
 
وی با اشاره به تحویل این حیوان به پارک پردیسان از شهروندان تقاضا کرد که درصورت مشاهده جانوران و حیوانات وحشی خودسرانه اقدام به صید آنها نکنند چرا که ممکن است به خود و یا شهروندان صدمه وارد کنند.
 
فرمانده آتش نشانی از مردم درخواست کرد که درصورت مشاهده اینگونه جانوران بلافاصله با سامانه 125 تماس برقرار کرده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.
منبع: ایرنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز