۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴

بركناري پيامكي اشتهاردي از روزنامه ايران

با بركناري پيامكي مديرعامل موسسه فرهنگي و مطبوعاتي ايران شيوه جديد ديگري از بركناري مديران در دولت دهم رقم خورد.
کد خبر : ۱۹۴۹۶
 
به گزارش صراط نيوز به نقل از آتی، صبح امروز هنگاميكه مديرعامل موسسه فرهنگي و مطبوعاتي ايران، در دفتر كار خود ، واقع در خيابان خرمشهر، در فكر تيتر يك روزنامه مشغول فعاليت بود ، پيامكي با محتوي بركناري به وي ابلاغ ميگردد.

بر اساس اين گزارش كاوه اشتهاردي كه از ابتداي دولت نهم در راس مديريت عاملي مهمترين و تاثيرگذارترين روزنامه دولتي قرار گرفت ، كمتر كسي فكر ميكرد اين مديرجوان بتواند اعتماد رئيس جمهور به جوانان را به شايستگي جواب دهد .
 
افزايش تيراژ روزنامه ، بازگرداندن اعتماد مخاطبان بعد از تعطيلي روزنامه به جهت درج كاريكاتور، افزايش تعداد صفحات ، به كارگيري سردبيران جوان و متعهد و ولايتي ، سربلند بيرون آمدن از آزمون ولايت پذيري در دوران فتنه 88 و راه اندازي شبكه خبري ايران و آغازپروژه ساخت چاپخانه و بسياري ديگر از اقدامات اين يادگار شهيد اشتهاردي باعث شده بود تا اصلاح طلباني كه داعيه اين را داشتند كه در حرفه روزنامه نگاري رقيبي ندارند ، سر تعظيم در مقابل اين جوانان گمنام فرود آورند.
 
اين گزارش تصريح دارد ، با اين خلاصه اقداماتي كه اين مدير شايسته در مدت فعاليت خود انجام داد ، جاي سوال دارد كه آيا واقعا بعد از بيش از 5 سال فعاليت ،اين نحوه بركناري درست است ؟
آيا تجربه نحوه بركناري وزير امور خارجه و بازتاب هاي آن براي مسئولان اجرايي كشور كم هزينه داشت كه بايد مجددا شاهد يك نوع بركناري جديد باشيم؟!
اميدواريم ، به پاس خدمات ارزشمند و شبانه روزي تمامي خدمتگزاران به نظام جمهوري اسلامي ايران از اين پس ديگر شاهد اين نوع رفتارهاي غير اخلاقي از سوي دولتمردان منتظر نباشيم و به پاس قدرداني از زحمات مديران ،تقدير شايسته اي را در هنگام اتمام ماموريتشان از آنها داشته باشند .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۲
۱
دل هاشمی و دوستانش خنک شد؟!
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۲
۱
***در صورت صحت عزل برادر ارزشی
آقای اشتهاردی بدان صورت ،
این حرکت زشت و زننده، نوعی
بداخلاقی سیاسی می باشد.***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
حالا عده اي ميفهمند قدر داتي دولت عدالت محور يعني چي !
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز