۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

فرزند نامشروع خانم معلم و دانش‌آموز

دیروز دادگاه مردی بود که در سن 14 سالگی پدر شده بود و پس از 6 سال تازه متوجه شده بود که دختری 5 ساله دارد.
کد خبر : ۱۹۵۶۳۸
صراط:  دیروز دادگاه دانشجویی 20 ساله به نام «نیک اولیواس» در ایالت آریزونا برگزار شد.

در این دادگاه «نیک اولیواس» متهم بود که حدود 6 سال از داشتن دختری بی خبر بود و باید در دادگاه حضانت کودک را قبول کند و او را در خانه خودش جای دهد و او را در 20 درصد هر چه از زندگی دارد، شریک کند.

«نیک اولیواس» که موضوع را تازه در دادگاه متوجه شده بود،‌ حقایقی را بر ملا کرد که پرده از راز جناتی بزرگ بر می‌داشت. این دانشجو گفت: در زمان دوران دبیرستان در حالی 14 سال داشت توسط معلم مدرسه که او نیز حدودا 30 ساله بود،‌فریفته شده و دست به رابطه نامشروع زده است.

«نیک اولیواس» در محضر قضات و وکلا ادامه داد: معلم مدرسه بارها با من رابطه نامشروع برقرار می‌کرد و روزهایی که در مدرسه از این کار سر باز می زدم مرا شکنجه می‌کرد و با ضرب و شتم و تهدید خواسته‌هایش را عملی می‌ساخت.

این دانشجوی قربانی افزود: حال که  نام معلم را در پرونده دخترم دیدم که به عنوان سرپرست دخترم را به یتیم خانه سپرده بود،‌ تمامی خاطرات تلخ برایم زنده شد.

با صحبت‌های «نیک اولیواس»، وکلا اعتراضات خود را نسبت به دادن دختر 6 ساله به پدرش شروع کردند و ادعا می‌کردند چونکه «نیک اولیواس»  در آن زمان 14 سال بیشتر نداشته و به سن قانونی نرسیده بود و همینطور این کودک ناخواسته به دنیا آمده بود، باید دولت حضانت دختر بچه را به عهده بگیرد.

پس از صحبت‌های وکلا بازهم «نیک اولیواس» دانشجوی رشته مهندسی دانشگاه آریزونا شروع به حرف زدن کرد و یادآور شد: مدارس این ایالت از کادر آموزشی فاسدی برخوردار هستند به گونه‌ای که به یاد دارم همان زمان تعدادی از دانش آموزان دختر که با آنان همکلاسی بودم از طریق معلمان به باندهای فساد کشیده شدند و الان نمی‌دانم چه بلایی از سر آنان آمده است و به خودم قول دادم، روزی انتقام آنان را از این معلمان شیطان صفت بگیرم.

سرانجام این پدر که الان 20 سال سن دارد در پایان جلسه رسیدگی دادگاه در حالی با صحبت‌های او و نظر قضات پرونده در روند جدید وارد شده بود و قرار شد بیشتر درباره آن تحقیقات شود،‌ دعا می‌کرد دخترش مرده بود، چراکه الان نمی‌توانست عهده دار مسئولیت او باشد و این کودک بی‌گناه را سد راهی برای رسیدن به پیشرفت و لذت‌هایش می‌‌پنداشت.

گفتنی است، ‌بنابر نظر زهرا جعفری جامعه شناس و محقق دانشگاهی اینگونه تولد کودکان در کشور‌های غربی باعث می‌شود که آمار دختران فراری بیشتر شود که طبق آمارها و بررسی‌های رسانه‌های بیگانه بیش از 70 درصد دختران فراری آمریکایی که پس از سن 18 سالگی وارد جامعه می‌شوند وارد کار‌های خلاف شده و بازهم در میان آن 70 درصد کمتر از 28 درصد فاحشه شده و به خانه‌‌های فساد که در غرب به نام سالن‌های موسیقی معروف است، کشیده میشوند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: حوادث دانشجو صراط