۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

اسراییل: ایران بازسازی نظامی حماس را آغاز کرد

یعالون گفت: "شاید تهدید ناشی از داعش باعث شود جهان آزاد از خواب بیدار شود و در مبارزه با تروریسم جدی تر عمل کند. نظام بین المللی اثبات کرده قابلیت مبارزه با تروریسم را ندارد. جهان آزاد مبارزه با تروریسم و کشورهای حامی آن را فراموش کرده است."
کد خبر : ۱۹۵۶۶۴
صراط: یعالون گفت: "شاید تهدید ناشی از داعش باعث شود جهان آزاد از خواب بیدار شود و در مبارزه با تروریسم جدی تر عمل کند. نظام بین المللی اثبات کرده قابلیت مبارزه با تروریسم را ندارد. جهان آزاد مبارزه با تروریسم و کشورهای حامی آن را فراموش کرده است."

موشه یعالون وزیر دفاع اسراییل روز گذشته اعلام کرد که ایران و ترکیه و قطر از گروه فلسطینی حماس حمایت می کنند.وزیر دفاع اسراییل : ایران بازسازی توان نظامی حماس را آغاز کرده است
 
به نقل از روزنامه اسراییلی " جروزالم پست" یعالون که در جریان یک کنفرانس سالانه مبارزه با تروریسم سخن می گفت مدعی شد: ایران تسلیح دوباره گروه حماس را پس از جنگ غزه از سر گرفته است.
 
یعالون با حمله شدید به موضع دولت ترکیه در حمایت از حماس گفت؛ ترکیه عضوی از ناتو است اما به طور آشکاری از تروریسم حمایت می کند.
 
او گفت: "حماس از نظر ایران در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است و البته قطر و ترکیه هم از این گروه حمایت می کنند.
 
یعالون افزود:" صلاح آروری مسئول عملیات برون مرزی حماس در استانبول ترکیه اقامت دارد. چرا جهان به این مساله واکنش نشان نمی دهد. چطور می شود چنین چیزی را پذیرفت و همزمان از مبارزه با تروریسم دم زد."
 
وزیر دفاع رژیم صهیونیستی بدون اشاره به کشتار بیش از 2 هزار فلسطینی در جریان حملات 51 روزه اخیر این رژیم به نوار غزه، حماس را متهم کرد که از سپر انسانی برای دفاع از خود در باریکه غزه استفاده می کند.
 
یعالون گفت: "شاید تهدید ناشی از داعش باعث شود جهان آزاد از خواب بیدار شود و در مبارزه با تروریسم جدی تر عمل کند. نظام بین المللی اثبات کرده قابلیت مبارزه با تروریسم در هر کجای جهان را ندارد. جهان آزاد مبارزه با تروریسم و کشورهای حامی آن را فراموش کرده است."
 
وزیر دفاع اسراییل سازمان ملل و شورای امنیت را نیز متهم کرد که به جای مبارزه واقعی با تروریسم به دنبال ایجاد فشار بر اسراییل به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در جنگ اخیر غزه است.