۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
میلاد امام رضا(ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود

درخواست علم‌الهدی برای تعطیلی یک روز

ما سه خواسته در شورای اداری استان را مطرح کردیم اینکه میلاد امام رضا(ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود و یا حداقل برای خراسان‌رضوی این تعطیلی اعمال شود.
کد خبر : ۱۹۵۸۸۷
صراط: امام جمعه مشهد با بیان اینکه از رئیس جمهور درخواست کردیم میلاد امام رضا(ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود، گفت: به رئیس جمهور اعلام کردیم اجرای کنسرت‌ها در استان با تصویب شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی انجام شود.

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: ما سه خواسته در شورای اداری استان را مطرح کردیم اینکه میلاد امام رضا(ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود و یا حداقل برای خراسان‌رضوی این تعطیلی اعمال شود.

وی افزود: خواسته دوم اینکه گردشگری مشهد متناسب با هویت معنوی مشهد باشد و بر خلاف آن صورت نگیرد و خواسته سوم نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی و کنسرت‌ها با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان انجام شود.

علم‌الهدی تصریح کرد: ما امیدواریم این موارد توسط استانداری خراسان‌رضوی نیز پیگیری شود تا اجرایی شوند.

امام جمعه مشهد در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با احداث زائرسرای ارزان قیمت برای دیگر شهرستان‌های استان نیز گفت: ما برای استان خراسان‌رضوی باید برنامه دیگری داشته باشیم و شهرستان‌ها معمولا در مشهد تکایا و حسینه دارند و ما درصدد این هستیم که یک ساماندهی انجام شود و بتوانیم برای شهرستان‌های استان یک شهرک زائر در نظر بگیریم.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز