۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۷
افشاگری پیام فضلی‌نژاد با استناد به سخنرانی علامه مصباح یزدی:

نسبت «مشایی» و «فراماسونری»

اصلي‌ترين گزاره «فرقه مشائیه» يعني شعار «خدا شدن انسان» (اومانيسم اسلامي) كپي‌برداري كهنه‌اي از تئوري «اسلام آمريكايي» براي «تجزيه دين» است ... کسی که حامی بازگشت «سیدحسین نصر» (رییس دفتر سابق فرح پهلوی و عضو فعلی بنیاد اشرف پهلوی) به ایران است، «اسفندیار رحیم‌مشایی» بود نه آقای حداد عادل...
کد خبر : ۱۹۶۰۴
صراط - پیام فضلی نژاد -  پژوهشگر موسسه کیهان:

سخنراني آيت الله «محمد تقي مصباح يزدي»را پيرامون بازتوليد تشكيلات فراماسونري در ايران كه روز 24 فروردين 1390 در جمع مسئولان «شوراي عالي زنان» ايراد شد، بايد يكي از مهمترين سخنرانيهای  تاريخ سياسي معاصر دانست؛ چه اينكه نمادها و نشانههاي معرفتي- سياسي دو دهه گذشته حكايت از ظهور پديدهاي به نام «كودتاي ايدئولوژيك ماسونها» در ايران دارد كه در تحليلهاي امنيتي، موفقيت چنين كودتايي را «شرط لازم» براي «سقوط فيزيكال» يك نظام سياسي ميدانند. هر چند دو ماه پيش نیز يكي از نزديكان آيتالله مصباح يزدي در گفتگويي خبر از نقطه نظرات ايشان پيرامون «افزايش نفوذ جريان فرهنگي فراماسونري در بدنه دولت» داده بود، اما اينبار اشارات صريح رييس «موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)» به شاخصهاي اين فرقه نفوذي و مقايسه تطبيقي آن با رويكردهاي شبهمعرفتي مانند «مكتب ايراني» و «مليگرايي» سبب شد تا دوباره حساسيت پيرامون كاركرد فراماسونري در ايران از حاشيه بحثهاي تئوريك به متن مسائل سياسي كشور بيايد.
گويي تاريخ هم براي «آيتالله» - كه نه تنها «فقيه» بلكه «فيلسوفي الهي» است – و هم براي ما تكرار ميشود. او يكبار پيشتر در پايان دهه 1370 با ارائه سلسله گفتارهاي انتقادي خود پيش از خطبههاي نماز جمعه تهران عليه گفتمان ماسوني اصلاحطلبان شوريده بود و اكنون نيز در روزهاي آغازين دهه 1390 بار ديگر با اتخاذ موضعي بههنگام عليه بازتوليد ايدئولوژي و تشكيلات فراماسونري در ايران به ميدان آمده است. با اين تفاوت كه يك دهه پيش، آيتالله «مصباح يزدي» به «خوديها» پيرامون نفوذ «غيرخوديها» هشدار داد، اما نگراني امروز او از «نفوذ ماسونها در جريان خودي» است؛ هر چند محور هر دو هشدار آيتالله به فاصله يك دهه، ظهور قرائتهاي التقاطي ديني از «اسلام سكولار» و «نسبيگرايي» تا «مكتب ]اسلام[ ايراني» و «مليگرايي» است. هشدار آيتالله روشن است: نزاع ميان «اسلام آمريكايي» با «اسلام ناب محمدي(ص)» با صورتي نوين و ماهيتي ثابت براي «تجزيه دين» - این بار توسط فرقه مشائیه- ادامه دارد و بنابر آموزههاي امام خميني(ره) نباید از اين دشوارترين «جنگ عقيدتي» ميان حق و باطل غافل بود. براي همين آيتالله مصباح يزدي ميگويد: «خطري كه من احساس ميكنم شديدترين خطري است كه تاكنون اسلام را تهديد كرده است و آن هم از سوي نفوذيهايي است كه در بين خوديها در حال رشد هستند.»

فراماسونري؛ از لندن تا تهران
ظهور لژهاي سري فراماسونري را در جهان بايد در دهههاي 1650 و 1660 ميلادي در «دانشگاه آكسفورد» انگلستان جستجو كرد؛ دانشگاهي كه هفته گذشته نيز نامش به سبب حمايت از «مهدي هاشمي» در صدر اخبار جنجالي قرار گرفت. دانشمنداني مانند «اسحاق نيوتن» و فلاسفه تجربهگرا مانند «جان لاك» - كه تئوري «جامعه مدني» او در نيمه دهه 1370 به شعار اصلاحطلبان و دولت «سيدمحمد خاتمي» بدل گشت - از نخستين كساني بودند كه با تاسيس انجمنهاي مخفي زمينههاي رشد فراماسونري را فراهم ساختند و با توليد «مباني نظري سرمايهداري» به تدوين ايدئولوژي ماسوني كمك كردند. فراماسونري در اروپاي قرن هفدهم، از يك سو مبنايي ايدئولوژيك و زيربنايي معرفتي يافت كه پروتستانهاي مسيحي آن را بر شاخصهاي «ليبراليسم كلاسيك» (با تكيه بر مالكيت خصوصي و مشروعيت سرمايهداري) و «اومانيسم الحادي» (با تكيه بر انسانمحوري و انكار فطرت الهي) بنا كردند؛ پيشروان آن شعار «عشق به انسان» و واژگان سهگانه «آزادي، برابري، برادري» را با نوعي از «معنويت يهودي» (كاباليستي/ صهيونيستي) و «تساهل مذهبي« درآميختند و سرانجام از دل رواج اين مباني تئوريك، در دهه 1680 يك تجديدنظرطلبي بزرگ و سپس كودتايي ايدئولوژيك عليه آئين مسيحيت آغاز گشت كه به تحولات موسوم به «انقلاب باشكوه» 1688.م انگلستان رسيد؛ اين اولين «انقلاب مدرن» به روايت اصلاحطلبان سكولار، اما در واقع نخستين «كودتاي ماسوني» در جهان بود و از قضاء توسط «حزب سبزهاي انگلستان» (حزب ويگها) و سرمايهداران يهودي به وقوع پيوست و نخستين حلقه از كودتاهايي بود كه موج آن به فرانسه و سپس آمريكا در سال 1789.م رسيد.

دين و فراماسونري در ايران معاصر
اگرچه موج ترويج ايدئولوژي ماسوني با دستور «جرج سوم» پادشاه انگلستان به «سر گوراوزلي» (سفير وقت بريتانيا در تهران) به ايران نیز رسيد، اما تاسيس «انجمن مخفي فراموشخانه» توسط «ميرزا ملكم خان ارمني» را در سال 1275ه.ق  نخستين تكاپوي رسمي- تشكيلاتي فراماسونرها ميدانند كه براي ساخت طبقه روشنفكران سكولار (غيرديني/ عرفي) و گسترش فلسفه اومانيستي پديد آمد تا به روايت ملكمخان، اين روشنفكران از دل قرآن و با استفاده ابزاري از اسلام به صورتبندي گفتمان ليبراليستي بپردازند؛ گفتماني التقاطي كه با شعار «رنساس اسلامي» به پيدايش «اسلام ليبرال» انجاميد و در تحولات منتهي به «انقلاب مشروطه» نيز نقشآفرين بود. يكي از كليديترين بخشهاي سخنراني آيتالله مصباح يزدي معطوف به همين بازه زماني و شيوه عمل ماسونها است، چنانكه اين فيلسوفِ متأله معاصر از رهگذر مقايسه تطبيقي ميان دوران مشروطه با عصر پس از انقلاب اسلامي ميگويد: «امروزه در درون جامعه ما تشكيلات فراماسونري در حال شكل گرفتن است و همانطور كه در دوران مشروطه، فراماسونري با شعار قرآن و اسلام پيش آمد، امروز نيز فراماسونري با شعارهاي اسلام و انقلاب جلوه ميكند و تحت پوشش آن حرف خود را بيان ميكند، يعني قالب را حفظ و محتوا را عوض ميكند.»
ماسونهاي ايران هيچگاه از روش ميرزا ملكمخان براي «استفاده ابزاري از دين» عدول نكردند و در طول سه دهه تاريخ انقلاب اسلامي كوشيدند تا اصول موضوعه گفتمان ليبرال سرمايهداري را از دل اسلام استخراج و استنتاج كنند و تئوريهاي ماسوني را با مستندات قرآني درآميزند تا تجديدنظرطلبي ايدئولوژيك خود را به نام «اصلاحطلبي ديني» پيش ببرند، چرا كه به روايت «مصطفي ملكيان» (ايدئولوگ جريان موسوم به روشنفكري ديني) هيچ گفتماني در ايران بدون اتكاء به ادبيات ديني رشد نخواهد كرد و حتي لائيكها نيز براي گسترش آراء خود راهي جز استفاده از ادبيات مذهبي ندارند. اين همان روشي بود كه «عبدالكريم سروش» و «محمد مجتهد شبستري» براي صورتبندي تئوري »دين سكولار» از پايان دهه 1360 در حلقه ماهنامه «كيهان فرهنگي» پيش گرفتند. سروش از ارديبهشت 1367 تا هنگام توقف انتشار «كيهان فرهنگي» در زمستان 1369 به انتشار سلسله گفتارهای «قبض و بسط تئوريك شريعت» پرداخت كه در آن تمام اركان ايدئولوژي ماسوني، از هرمنوتيك متن قدسي تا نسبيگرايي ديني تحت عنوان «قرائت رحماني از اسلام» جمع شده بود و ديري نپائيد كه در پائيز 1370 با انتشار ماهنامه «كيان» كوشش مستمر براي گسترش تفسير سكولار از اسلام انسجام و صورت تازهاي يافت. حلقه كيان، در نيمه اول دهه 1370، از يك سو با مشاركت مروجان فراماسونري (مانند رامين جهانبگلو) به نهادينه ساختن تئوري جامعه مدنيِ «جان لاك» (از نخستین  فلاسفه فراماسون) پرداخت و از سوي ديگر، با انتشار آراء جناح موسوم به «روشنفكران ديني» مانند «عبدالكريم سروش»، «محمد مجتهد شبستري»، «محسن كديور»، «محمدتقي فاضل ميبدي» و... به قرائتسازي از متن قدسي قرآن روي آورد.
گفتمان «اسلام سكولار» يك «كودتاي ايدئولوژيك» عليه فلسفه انقلاب اسلامي بود و نزاع ميان «اسلام آمريكايي» و «اسلام ناب محمدي(ص)» را كليد زد؛ نزاعي سرنوشتساز كه امام خميني(ره) آن را پيچيدهترين و دشوارترين «جنگ عقيدتي» در جبهه حق و باطل دانستهاند. رهبران فكري «اسلام آمريكايي» (دين سكولار) در ايران صرفاً مترجماني دست سوم به شمار ميرفتند كه با كپيبرداري از تئوريهای  فيلسوفان يهودي مانند «هانا آرنت»، «سر كارل پوپر»، «سر آيزايا برلين»، «ريمون آرون» ميخواستند «تئوري ماسوني علم» را از محافل آكادميك به عرصه عمومي بكشند. كار به جايي رسيد كه «سيدمحمد خاتمي» نيز سال 1373 در كتاب «از دنياي شهر تا شهر دنيا» فلاسفه فراماسون از «جان لاك» تا «دني ديدرو» (سردبير دايرهالمعارف فرانسه، ارگان فكري فراماسونري فرانسه) را آزاديخواه و ديندار معرفي كرد و شعار «جامعه مدني» را به عنوان اصليترين ركن تبليغات انتخاباتي خود در انتخابات رياستجمهوري دوم خرداد 1376 برگزيد. پيروزي اصلاحطلبان در دوم خرداد 1376 از سوي سروش به «پيروزي روشنفكران ديني» تعبير گشت، اما هيچگاه عصر اقتدار سياسي ماسونها در ايران فرا نرسيد؛ حتي اهداء «جايزه اراسموس» در سال 1383 از سوي «كلوپ سري بيلدربرگ» (مجمع عالي فراماسونري جهاني) و توسط «پرنس برنهارد» (وليعهد هلند) به «عبدالكريم سروش» نيز بر دايره نفوذ اين نحله سياسي در كشور نيافزود. سروش در دهه 1380 از سوي بيلدربرگيها به لقب «پرنس اومانيستها» ملقب شد، اما اکنون چه کسی گزینه ماسونها برای دریافت پنهان یا آشکار این لقب درایران است؟!

اسلام آمريكايي؛ از دين سكولار تا مكتب ايراني
مرگ گفتمان اصلاحات در ايران، اما پايان تكاپوهاي ماسونها براي كودتاي ايدئولوژيك عليه انقلاب اسلامي نبود و صورتبندي «اسلام آمريكايي» در چهرهاي ديگر پديدار گشت. سال 1386، به پیشنهاد «مايكل لدين» (كارشناس ارشد CIA و نظريهپرداز يهودي موسسه امريكن اينترپرايز) چاپ قرآن سکولار در دستور كار «پنتاگون» قرار گرفت. يكسال بعد «عبدالكريم سروش» نيز از كنار كاخ سفيد، برای مخدوش ساختن اصالت متن و مرجعيت قرآن، وحي را به الهام و پيامبر را به شاعر تشبيه کرد و همان هنگام «اكبر گنجي» با انتشار رساله «قرآن محمدي» در «راديو زمانه» به ارائه تفسيري اومانيستي از اسلام پرداخت، اما ناگهان در ايران نيز از درون دولت اصولگرا يك فرقه انحرافي موسوم به «فرقه مشائيه» ظهور كرد كه با اتكاء آشكار به تئوريهاي «ريچارد فراي» (ايرانشناس فراماسون و عضو رسمي سازمان اطلاعات نظامي ايالات متحده) از تريبونهاي رسمي به ترويج يك «قرائت» جديد از «اسلام» دست زد: «اسلام ايراني» و «مكتب ايراني»، همان تفكري كه در كتاب «عصر طلايي فرهنگ ايران» به عنوان «قرائتي رحماني از اسلام در ايران» ستايش شده و روی دیگر سکه «تجدیدنظرطلبی اسلامی» و «تجزیهطلبی دینی» است.
تنها عملكرد سياسي «فرقه مشائیه» محل نقد و تأمل نيست؛ وقتي سال 1388 عنصر اصلي اين فرقه در دولت بر اهداء جايزه «حکمتانه بوعلي سينا» به «سيدحسين نصر» - كه از مبلغان اسلام آمريكايي و تصوف انحرافي در دانشگاه آمريكايي «جرج واشنگتن» است- اصرار ميكند و سرانجام رييس دفتر «فرح پهلوي» در دهه 1350 به واسطه کوشش  اين دولتمرد دل ربوده از رياست محترم جمهوري «براي فعاليتهاي برجسته همبستگيساز دانش و معنويت در ارتقا کيفيت زندگي» ستوده ميشود، بايد از سطح يك بحث سياسي به درون يك مساله معرفتي رفت. تبليغات «فرقه مشائيه» عین تفكر اومانیستي برخاسته از غرب سکولار است؛ چنانكه اصليترين عنصر اين جريان حاشيهساز در سخنرانيهاي خود گفت «تعظيم به انسان برابر تعظيم به خداوند است» و وعده «خداشدن انسان» را داد؛ وعدهاي كه چهار قرن پيش در عصر موسوم به «روشنگري» فراماسونرهايي مانند اصحاب دايرهالمعارف فرانسه دادند و نتيجه آن جز فروپاشي اركان پروژه مدرنيته نبود.
فرجام فروپاشي مدرنها به آنجا رسيد كه سال 2005 «ريچارد رورتي« (بزرگترين فيلسوف آمريكا) با اعلام «مرگ فلسفه غرب سكولار» از «تراژدي غرب مدرن» گفت و حالا، هنگامي كه مرگ ايدئولوژيك ايالات متحده آمريكا رقم خورده و بيداري اسلامي خاورميانه تحقق يافته است، «فرقه مشائيه» در پوشش ادبيات مذهبي بر ترويج «مكتب ايراني» (قرائت ايراني از تشيع) اصرار ميورزد. اصليترين گزاره اين فرقه، يعني شعار «خدا شدن انسان» (اومانيسم اسلامي) كه هر از گاهی با عبارات «سلام بر انسان» و «عشق به انسان» در هم میآمیزد، ترجمه دست چندم و كپيبرداري كهنهاي از تئوري «اسلام آمريكايي» براي «تجزيه دين» است. این گزاره لاجرم به «همسانپنداری» و چه بسا «همذاتپنداری» انسان و خدا می انجامد و از حيث معرفتي مغایر با اندیشه «فقر ذاتی انسان» است که در مکتب اسلام ناب امام خمینی(ره) متجلی است. این فرقه که میکوشد خود را با عرفان و معنویت اسلامی گره بزند، رودررو با حقیقت عرفان و سلوک «عارفان مبارزه جو» است که در آن حضرت روحالله میفرمایند: «ما همه هیچیم و هرچه هست از او و به سوی اوست.»
شعارهای تبليغاتي «فرقه مشائیه» نه تنها یادآور نقطه آغازین فلسفه اومانیستی و مشرب لیبرال سرمایهداری در غرب، بلكه تداعيگر يك گفتمان ناقصالخلقه ماسوني است. اين فرقه نوظهور اگرچه نه خاستگاه اصیل فلسفي و نه پتانسيل عمیق اجتماعي دارد، اما نبايد مواجهه انتقادي با آن را صرفاً به سطح يك جدال سياسي تنزل داد و از خطر معرفتي آن براي «اسلام ناب محمدي» غفلت كرد. اين هشدار تاريخي آيتالله «محمدتقي مصباح يزدی» به ما و دکتر «محمود احمدینژاد» است؛ رییس جمهوری که حضرت استاد، مهمترین نقش را در دفاع از وی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته است و اکنون نیز ایشان درباره خطر نفوذیها در دولت اصولگرا ميگويند: «خطري كه من احساس ميكنم شديدترين خطري است كه تاكنون اسلام را تهديد كرده است.»

منبع: هفته نامه 9 دی، 27 فروردین 1389، شماره 12، صفحه 3
نظرات بینندگان
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۳۱
۱۷
درود بر پیام فضلی نژاد عزیز
امیدوار هزاران فضلی نزاد ساخته بشه
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۳۵
۲۱
کاش اصغر فرهادی یه فیلم تخیلی به اسم جدایی محمود از اسفندیار میساخت تا یه کمی دل ما خنک میشد یقین دارم فروش خوبی هم میکرد.
man
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۲۰
۱۸
بنظرم خيلي مشايي رو جدي گرفتيد !
ا ف
|
Iran (Islamic Republic of)
اگرنبوداسم اش یادت نمیموند بس هست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۱۱
این فرقه نزدیکی عجیبی به تشکیلات بهائیت دارد. به لحاظ تقید به حجاب تابع نظرات قره العین و به لحاظ عقیده به پیامبران تابع علی محمد شیرازی و به لحاظ اعتقاد به امامان دوازده گانه نهایت سعی را را در عدم ذکر نام آن بزرگواران و به لحاظ شریعت سازی از روش میرزا حسین علی نوری و عباس افندی تبعیت می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۴
وقتي مي جنبيد كه دير شده و يك عده شبيه بهاييها از شيعه جدا شدن. البته همين الان هم هزاران نفر هستند كه يا مسيحي شدن يا زرتشتي يا بي دين يا شيطان پرست ولي آقايان سرشونو مثل كبك كردن زير برف.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۲۰
آقای فضلی نژاد گذشته خودتون رو هم به یاد داشته باشید
علی از تنکابن
|
United States of America
"یا رب الحسین(ع)"
حضرت امام خمینی (ره): میزان حال فعلی افراد می باشد.
" در ضمن عزیز ناشناس، اگر واقعا معتقدید که گذشته جناب آقای فضلی نژاد گذشته خوبی نبود و اشتباه بود و صد البته هم که چنین بوده و توبه نموده اند، پس چرا خودتان در کامنت هایت از سران فتنه و دیگر خائنان به دین و وطن حمایت می کنید؟! طبق قانون علم منطق: النقیضان (التناقضان) لا یجتمعان و لا یرتفعان! به ضرب المثل خودمان و فارسی مان معنی این قانون منطقی می شود که: یکی به نعل نزن یکی هم به میخ!
"عاقبت به خیر باشید" ***یا زهرا***
مهدی
|
Japan
|
۱۷:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۹
دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!
آخرشین به خدا!
final
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۴
دولت قوی ترین مرجع برای ماسونها هستش تقریبا در پیدایش یا در طول هر دولتی نفوذ کرده اند؛
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۱۱
خدا نويسنده اين متن رو حفظ كنه و ان شا الله به زودي ريشه امثال مش.... از بيخ كنده بشه
aaaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۶
۸
رییس جمهور فرمودند: حرف مشایی سیاست های دولت هست با این حرف آقای احمدی نژاد مشایی بیچاره مظلوم واقع شده (نقال هم کالبقال) چون بنده خدا قربانی دکتر شده . مشایی مظلوم رییس جمهور شدی تلافی کن باشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۶
۳
کاش احمدی نزاد: احتمال درستی حرفهای راجع به مش.... را میداد وکمی فکر میکرد که جرا؟ مگر مش....{ شاقول کج} اقا روح الله است که دراو ذوب شده است واو را زلال میداند؟
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۳
راسته که میگن مسعود.د قصد داره فیلمی به اسم احمدی نژادیها بسازه؟
صابره.س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱۳
اما چرا شخصی مانند من که عمیقا به ولایت و آرمانهای احمدی نژاد ایمان دارم اما هرچه پیشتر می رویم نگاهم به این شخص مدنظر شما مثبت تر میشه؟....البته شاید به دلیل عدم تناسب این جوسازیها با حقیقت شخصیت ایشان است...یا شاید بسیاری از بی انصافی هایی که در اعلام نظرات سیاسیون می بینم...
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۰
من شخصا کاری ندارم مشایی چطور آدمیه، چون از درون انسانها فقط خداوند خبر داره، اما ای کاش یک نفر میتونست جواب منو بده که دلیل اینهمه ارادت مجنون وار ............ به این شخص چیه؟ من نمیگم چرا دوستش داره خوب هر کسی ممکنه کسی رو دوست داشته باشه اما ارادت مرید گونه ایشون از حد علاقه معمولی دو نفر فراتر به نظر میرسه ، چرا؟ مگه چی دیده از این آدم؟!!
بنده خدا ازتنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۳
من طرفدار وحدت همه نیروها هستم.مانندزمان اول انقلاب تابتونیم دربرابر دشمن اصلی بایستیم.وگرنه استحاله شده وخدای ناکرده ازهم می پاشیم.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
جناب مدیر سایت! من در نظر قبلی نوشته بودم رییس جمهور ، شما چرا سانسور کردید؟ می خواهید القا کنید که من مثلا ناسزا نوشته بودم؟ بنده خودم از هواداران دولت ضد استکباری کنونی هستم لازم نیست شما با سانسور معنی دار، منتقدین دلسوز را دشمنان بی چاک دهن نشون بدین چون یقینا هر کس نظر من رو بخونه یقین میدونه که ناسزا گفتم که جنابعالی سانسور کردید!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۳
به نظر من این همه نفوذ را فقط ماسون هادارند
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۳
آقای علی از تنکابن اسمی که تلویزیون برای اینها انتخاب کرده شما نیاوریداونها سران فتنه نبودند بلکه تلنگری به احمدی نژاد تا درست کار کندواینجور کارها که ماقبلا از او ندیده بودیم از او سر نزنه
کاکاوند
|
Netherlands
|
۲۳:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۵
به نظرمن نان شب مردم واجبتر ازهمه این حرفهاست واقعامردم گرسنه هستن
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۲
يا مهدي بيا
هرچه بنامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۳
بسمه تعالی
سلام علیکم
عزیزان توجه داشته باشید برای مقابله با جریان انحرافی جدید بسیار هوشیارانه باید عمل کرد وگرنه تمام اقدامات انقلابی و اسلامی دولت نهم و دهم یکجا زیر سوال خواهد رفت ببینید چگونه دشمنان انقلاب در تبلیغات خود تلاش دارند اینگونه القا کنند که بین رهبری نظام و ریاست جمهوری شکاف ایجاد شده است اینان که دشمنان قسم خورده ولایت فقیه می باشند امروز به گونه ای صحبت می کنند که گویا مدافع ولایت فقیه می باشند این حقیقت نشان می دهد برای مقابله با نفوذ جریان انحرافی به جای اینکه دولت به خصوص ریاست جمهوری را زیر سوال ببریم باید به صورت غیر مستقیم به تفکر جریان انحرافی حمله کرده و ارکان فکری جریان منحرف را هدف قرار داد البته باید جریان اصیل انقلابی که در بیست و دوم بهمن ۵۷ انقلاب کرد و در بیست و دوم خرداد ۸۸ به بلوغ و شکوفایی رسید را از عناصر انحرافی به صورت آرام و هوشمندانه تطهیر کرد این مقابله یکی از امتحانات بزرگ الهی برای مومنان راستین خواهد بود
؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
من متنو نخوندم چون جذابیت چندانی نداشت ولی در مورد فراماسونری خیلی مطالع داشتم
فقط نمیدونم چطور به این همه قدرت و ثروت رسیدن؟
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
۷
۲
اگر ............ و .............. ماسون نبودن انقدر ئیدولوزی ماسونی رواج پیدا نمیکرد که حالا بخوان مهره سوخته ای مثل مش............ رو علم کنن
ANTI FREEMASON
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
۳
۷
آقای احمدی نژاد هنوز هم پشتیبان ولایت است.فقط بعضی مواقع از ایشان کارهایی از ایشان سر میزند که میگویند انسان ممکن الخطا است دیگر او که معصوم نیست.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۴
۴
من در مورد اقای ریس جمهور نظری دارم
1-ایشون با سفرهای استانی خودشون رو هم جسمی وهم روحی خسته کردن
2-کارکردن زیاد یک نفر در یک مجموعه باعث احساس طلب کار بودن میشه
3- اقای اح.............. شجاع هستند اما شاید بدنه نظام محطاطند
4- اصلا مش.............. کیه؟!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۰
۱
۴
خاک بر سر شما
همه
|
United States of America
|
۰۰:۴۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۱
۳
سخت نگیرین به قول شاعر این نیز بگذرد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۶
۵
من به شخصه از تمام مواضع دکتر مش......... حمایت می کنم چون اون یه ناسیونالیست واقعییه و بعد از سالها می خواهد ما رو ازچنگ این اسلام گرایی افراطی نجات بده.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۰
۰
۳
با سلام خط ما خط ولایت و آرمان ما ظهور مهدی موعود در دوران رهبری مقام عظمی ولایت آیت..خامنه ای مدظله العالی است پس هر که با رهبر درافتد = بر افتد چه مش.. باشد و چه هر ... دیگری
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱
مش...... ماسون هم نباشه داره اهداف اونارو دنبال میکنه......اهدافی مثه مکتب ایرانی و مشکوک کردن مسلمونا نسبت به پبامبرا ....
مش...............=فراماسون بدون نماد (البته به نظر من)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۵
۰
خداا شفاتون بده،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
افردای که ..... لذت گرایی تون جلوی دیدتونو گرفته و از حقایق دورین خدا شمارو شفا بده تا شاید یه خورده دید درستی نسبت به خیلی چیزا پیدا کنید پیرو حق باشید نه اینور نه اونور به امید روشن شدن دنیا یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
افردای که ..... لذت گرایی تون جلوی دیدتونو گرفته و از حقایق دورین خدا شمارو شفا بده تا شاید یه خورده دید درستی نسبت به خیلی چیزا پیدا کنید پیرو حق باشید نه اینور نه اونور به امید روشن شدن دنیا یا حق
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۳
۰
مش............ از منحرفات دولت میباشد که عاقبتش ریاست جمهوری است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
واقعا ری......... اشتباه میکنه که به مش......... اینقدر بها میده واونو توکارهای کشور دخالت میده
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۳
جرأت دارین بذارینش تو سایت این جمله رو :
ظهور نزدیکه ، یه فکری به حال خودتون بکنین .
فدایی مشایی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
سلام
زمانی خیلی ها مدعی بودن که به موسوی، خاتمی و... تهمت نزنین یار امام هستن! کودتا مخملی دیگه چیه! کلی طول کشید بفهمن.
الان هم خیلی ها باور نمی کنن م........... همچین آدم کثیفی باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
مکرو و مکرالله ولله خیرالماکرین
درسته همه چیز دست اوس کریمه اما وقتی شیطهن پرستها انقد برای خداشون(ابلیس)زحمت میکشن خداییش ما میکشیم؟؟
لا اقل کسایی رو که میخوان صرت واقعی بعضی افراد نشون میدن رو تخریب نکنیم
هرچند باهاش مخالف باشیم(بخاطر خدا)
antimason
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
در درست بودن نوشته تای این بلاگ شکی نیست
به نظر من به خاطر ملاحظاتی کم هم نوشته
فرقه م........... با تولید فیلم ظهور نزدیک است دقیقا نظریه 2012 ماسون ها رو در جامعه ما جا انداخت.البته با رنگ اسلامی
نظریه آخر الزمان صهیونیستی که شیطان ظهور میکنه و حکومت دنیا رو به دست میگیره.
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
م...... یک مهره برای سال 2012 است
مثل یک جاسوس دو جانبه
اقای ا........ بیجهت از کسی حمایت نمی کند که باعث شود مردم دچار شک شوند و...
زمان خیلی چیز ها را ثابت میکند
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۲
۲
چرا بدون مدرك شخص محترمي مثل آقاي مشايي رو متهم مي گنيد واقعا حرفهاي شما خنده داره