۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
چه کسی به عنوان سفیر آمریکا معرفی شد؟!

گاف روزنامه نزدیک به رفسنجانی درباره سفیر آمریکا و روحانی+عکس

یک روزنامه نزدیک به خاندان هاشمی رفسنجانی امروز در انتشار عکسی برای تیتر "استقبال سفیر آمریکا از روحانی" دچار گاف بزرگی شده است.
کد خبر : ۱۹۶۰۸۸
گروه سیاسی صراط - یک روزنامه نزدیک به خاندان هاشمی رفسنجانی امروز در انتشار عکسی برای تیتر "استقبال سفیر آمریکا از روحانی" دچار گاف بزرگی شده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، روزنامه اصلاح طلب آرمان، امروز در گزارش خبرنگار اعازمی خود به دوشنبه، مدعی شد که "در مراسم استقبال سفراي كشورهاي مختلف حضور داشتند اما حضور سفير آمريكا در صف مستقبلين از حسن روحاني جالب توجه بود. سوزان ايليات زماني كه حسن روحاني به او رسيد به رئيس‌جمهور كشورمان خوشامد گفت و روحاني از او تشكر كرد."

این در حالی است که عکس منتشرشده برای این ادعا، هرگز مربوط به سوزان ایلیات سفیر آمریکا در تاجیکستان نیست. عدم صحت این عکس با یک جستجوی ساده قابل تشخیص است. با این وجود معلوم نیست چرا یک روزنامه رسمی نزدیک به هاشمی بدون اطمینان از درستی خبر خود، اقدام به انتشار آن کرده و حتی در فضای ایجادشده در خصوص آن، سایر رسانه ها نیز آن را بازنشر می کنند.

عکس منتشرشده در روزنامه مربوط به خبرگزاری ایرناست و البته خود خبرگزاری دولت هم ادعا نکرده که شخص موردنظر سفیر آمریکا در تاجیکستان است با این وجود روزنامه اصلاح طلب آرمان چنین وانمود کرده که عکس مذکور مربوط به سوزان ایلیات است.

گاف روزنامه نزدیک به رفسنجانی درباره سفیر آمریکا و روحانی
تصویر صفحه اول روزنامه آرمان


گاف روزنامه نزدیک به رفسنجانی درباره سفیر آمریکا و روحانی
عکس واقعی سفیر آمریکا در تاجیکستان