۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

آتش‌سوزی برج ۱۲طبقه در بزرگراه نواب

آتش نشانان در آتش سوزی ساختمان ۱۲ طبقه مسکونی در بزرگراه نواب، ده‌ها نفر از ساکنان را از میان دود و آتش نجات دادند.
کد خبر : ۱۹۶۱۲۳
صراط: در پی تماس ساکنان این ساختمان با سامانه 125 آتش نشانی درحدود ساعت یک بامداد امروز، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه‌های 1، 5 و 52 و همچنین گروه امداد و نجات یک به همراه بالابر و خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات را به محل حادثه در بزرگراه نواب، نبش خیابان محبوب مجاز اعزام کرد.

حسن علیمردان معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره اظهار کرد: این حادثه به دنبال آتش گرفتن یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ این برج مسکونی اتفاق افتاد و دود ناشی از آن ازطریق راه پله ها به طبقات فوقانی ساختمان نفوذ کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله‌های آبدهی، آتش سوزی در پارکینگ برج مسکونی را قبل از سرایت آن به خودروهای دیگر مهار و خاموش کردند.

علیمردان خاطرنشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان به جستجودر طبقات این ساختمان پرداختند و موفق شدند حدودا یک صد نفراز ساکنان شامل مرد، زن و کودک که براثر انتشار دود در داخل واحدهای خود گرفتار شده بودند را توسط دستگاه‌های تنفسی که همراه داشتند به بیرون ساختمان هدایت کنند.

معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی با بیان این مطلب که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، اضافه کرد: در جریان این حادثه چند نفر هم دچار دود گرفتگی شد که تعدادی ازاین افراد بصورت سرپایی درمان شدند ولی سه نفر از آنان که حالشان مساعد نبود به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز