۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

اظهارات کواچ بعد از شکست ولاسکو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنانم با احساس قدرت خاصی بازی می‌کردند و این انگیزه را داشتند که روبروی خولیو ولاسکو خوب بازی کنند.
کد خبر : ۱۹۶۱۸۲
صراط: اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر آرژانتین با حضور در کنفرانس خبری این بازی به خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان با احساس قدرت خاصی بازی می‌کردند. این انگیزه را داشتند که روبروی خولیو ولاسکو خوب بازی کنند. ما هم این انگیزه را از آنها نگرفتیم. فقط در طول بازی سعی کردیم، هیجان‌شان را کنترل کنیم تا به روند خوب خودشان ادامه بدهند. ما برابر آرژانتین در سرویس، دفاع و حمله‌های برگشتی خوب کار کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

کواچ همچنین به سئوالات خبرنگاران درباره بازی شنبه شب ایران برابر لهستان و ایرانیان حاضر در سالن نیز پاسخ داد و گفت: ما هر کجا که برویم ایرانی‌ها خودشان را به سالن می‌رسانند و ما را تشویق می‌کنند. والیبال الان تنها ورزش گروهی ایران است که دارد در بالاترین سطح دنیا رقابت می‌کند و همین انگیزه بیشتری هم برای ایرانی‌ها ایجاد می‌کند تا به سالن بیایند و شاهد پیروزی تیم کشورشان باشد، اما بازی ما با لهستان شرایط متفاوتی دارد.

وی افزود: لهستان در خانه با 14 هزار تماشاگر به میدان می‌آید و ما نهایتاً می‌توانیم 1000 ایرانی داشته باشیم. پس نمی توانیم به حمایت ایرانی ها از تیم مان در بازی با لهستان بسنده کنیم. مهم این است که ما برویم و مقابل لهستان بازی خوبی انجام بدهیم. به نظر من لهستان تیم خوبی است چون در خانه اش بازی می کند، اما ما هم کیفیت شکست دادن لهستان را داریم. اول باید تماشاگران لهستان را ببریم. به هر حال می‌دانیم که بازی سختی داریم، اما نمی‌خواهیم شانسی که برای مان ایجاد شده را از دست بدهیم. می‌رویم که بجنگیم و نتیجه بگیریم.
منبع: فارس