۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
دردسر جدید قلعه نویی؛

نیمی از استقلال در کلینیک!

سرمربی استقلال هر زمانی که به حریف سخت برمی خورد با مشکل روبرو می شود و این در حالی است که وی پس از بازی با نفت نیمی از تیمش را در اختیار ندارد.
کد خبر : ۱۹۶۳۵۶
صراط: استقلال از ابتدای لیگ تنها در مقابل دو تیم شکست را پذیرا شده است و آن دو تیم سپاهان و نفت تهران بودند این در حالی است که عنوان شده این تیم در مقابل تیم های قوی به مشکل بر می خورد و پیروزیهایش در برابر تیمهای ضعیف و قعر جدولی رقم خورده است.

گفتنی است استقلال از ابتدای لیگ با مشکل عدم حضور بازیکنان اصلی اش در ترکیب تیم روبرو شد و این موضوع زمانیکه تیم در مقابل حریفان سخت قرار می گیرد نمود بیشتری دارد طوریکه ابی ها در بازی با نفت و سپاهان دچار مشکلات بسیار زیادی شدند.

شایان ذکراست پس از هر دیدار استقلال قلعه نویی با مشکل عدم حضور بازیکنان اصلی اش در تمرینات روبرو می شد اما وی پس از بازی با نفت با چند برابر این مشکل روبرو شده است زیرا نیمی از تیم در کلینیک مشغول مداوا و درمان هستند و این موضوع قلعه نویی را نگران کرده است.

علاوه برعمران زاده،فخرالدینی و صادقی که هنوز کاملا آماده نیست حیدری و بیک زاده نیز مصدوم شدند و سرمربی تیم اصرار دارد برای بازی با فولاد آماده شوند.