۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

نظر هاشمی در خصوص فرزندانش

محسن هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع الهیه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرونده مهدی هاشمی گفت: چون دادگاه این پرونده غیرعلنی است نمی توان در خصوص جزئیات آن صحبت کرد.
کد خبر : ۱۹۶۶۵۳
صراط: محسن هاشمی در مراسم افتتاح مجتمع الهیه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: سرانه عمرانی تفریحی در دانشگاه برای هر دانشجو 10 متر مربع است که 5 متر باید سربسته و 5 متر هم باید برای فضای محوطه ای در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد با اشاره به مجتمع الهیه مشهد ادامه داد: اکثر واحدهای این مجتمع از این سرانه عبور کرده و به حدود 11.3 متر مربع رسیده اند.

وی تصریح کرد: 1500 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به دانشگاه آزاد مشهد اختصاص داده شده که نصف آن را باید از طریق وام بانکی تامین کنیم و مابقی آن را از درآمدهای خود دانشگاه تامین شود.

هاشمی افزود: در حوزه های عمرانی یک میلیون و 600 هزار متر مربع در حال ساخت داریم که حدود 75 درصد آن پیشرفت فیزیکی داشته اند، که از زمان ورود آقای میرزاده این پروژه ها با 50 درصد پیشرفته رو به رو بوده است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد عنوان داشت: دانشگاه های آزاد دارای سیستم زنجیره ای هستند و باید هر واحد خودش درآمد زایی داشته باشد و یا بتواند از طریق بانک ها وام اخذ کند.

وی ادامه داد: در این راستا ما با بانک ها نیز صحبت کرده ایم که با واحدهایی که توان بازپرداخت وام را دارند همکاری داشته باشند.

وی همچنین تصریح کرد: در بحث نحوه ساخت ساختمان های مجتمع الهیه مشهد باید گفت که طبق آئین نامه 2014 ساخته شده اند که در مقابل زلزله با مقدار 7 ریشتر نیز مقاومت دارند اما آنچه مهمتر است بخش کیفیت و زیبایی بناهاست که ما سعی کرده ایم معماری اسلامی و ایرانی را در این زمینه رعایت کنیم.

گفتنی است وی در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع الهیه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرونده مهدی هاشمی گفت: چون دادگاه این پرونده غیرعلنی است نمی توان در خصوص جزئیات آن صحبت کرد.

وی همچنین در خصوص نظر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد فرزندان خود، عنوان داشت: ایشان می گویند که فرزندان من همانند دیگر افراد جامعه هستند و هیچ تفاوتی با آن ها ندارند.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز