۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

واکنش پروین به عملکرد والیبال و کشتی

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من والیبال را بسیار دوست دارم و والیبالست‌های ما بهترین عملکرد را تا به اینجا از خود به نمایش گذاشتند و به نظرم دولت ایران باید سر تا پای این بچه‌ها را طلا بگیرد.
کد خبر : ۱۹۶۸۱۰
صراط: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من والیبال را بسیار دوست دارم و والیبالست‌های ما بهترین عملکرد را تا به اینجا از خود به نمایش گذاشتند و به نظرم دولت ایران باید سر تا پای این بچه‌ها را طلا بگیرد.

علی پروین اظهار داشت: عاشق والیبال هستم و همه بازی‌های والیبال را دنبال می‌کنم و از بازی ایران در مقابل لهستان افسوس خوردم چراکه امیدوار بودم بتوانند برنده باشند ولی دیروز بازی خوبی را ارائه دادند و توانستند پیروزی کسب کنند و تیم آرژانتین زمانیکه آمریکا را برد باعث شد ایران راحت‌تر صعود کند. والیبال در زمان قدیم همیشه در مقابل کره و ژاپن مشکل داشت ولی الحمدلله تیم والیبال در حال حاضر در جهان می‌درخشد و پیش بینی می‌کنم که تیم ایران قهرمان شود و به نظرم دولت باید سرتاپای این افراد را طلا بگیرد.
 
وی درباره پسرش که چرا دیگر فوتبال بازی نمی‌کند گفت: محمد 2 سه ماه است که به من پیشنهاد خرید کارخانه نان را داد که بعد از دیدن کارخانه تصمیم گرفتم آنجا را برای او بخرم چراکه در فوتبال صدمات بسیاری دید و این کار را کردم تا از فوتبال راحت شود. در حال حاضر دو سه ماه است که در کارخانه کار می‌کند و امیدوارم به زودی روی غلطک بیفتد و بتواند یکی از کارخانه داران نان صنعتی کشور شود. محمد در فوتبال صدمات بسیاری دید و در کل از فوتبال زده شد چرا که هر جا می‌رفت او را بازی نمی‌دادند و به همین خاطر وقتی پیشنهاد داد نمی‌خواهم بازی کنم من پذیرفتم که کارخانه را بخریم و او کارش را شروع کند. نارضایتیم از این است که در فوتبال بازیکنان ضعیف‌تر از محمد بازی می‌کردند ولی به او اجازه بازی نمی‌دادند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز