۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

ماهواره تحویل دهید گیرنده دیجیتال بگیرید

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا گفت: ماهواره تحویل دهید گیرنده دیجیتال بگیرید.
کد خبر : ۱۹۶۸۴۸
صراط: عصر امروز با حضور بخشدار چاروسا و فرمانده حوزه مقاومت این بخش نشست بصیرتی ماهواره در حوزه مقاومت چاروسا برگزار شد.

سید امین موسوی، فرمانده حوزه مقاومت چاروسا در این نشست اظهار داشت:  ماهواره بر اخلاق، فکر و روح جوانان تأثیرات مخرب دارد، وجود ماهواره در خانواده بر تمام مسائل زندگی اثرگذار خواهد بود و در خانواده‌ها باعث بی عفتی و از همه مهمتر باعث ایجاد مشکلات در روابط زناشویی می‌شود و در نهایت منجر به ازهم پاشیده شدن خانواده ها در جامعه می‌شود که متأسفانه اکثر خانواده ها از اثرات آن بی‌خبرند.

وی بیان کرد: ماهواره باعث فاصله گرفتن اعضای خانواده از یکدیگر شده و دوستی‏های نادرست و عشق‏های خیابانی و روابط نامشروع از اثرات ورود ماهواره در جامعه ماست.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا تصریح کرد: جنگ امروز دشمن جنگ نرم است و ماهواره یکی از سلاح‌های مهم و تأثیرگزار دشمن در عرصه مقابله با ملت ایران است.

وی افزود: خساراتی که این تکنولوژی به کیان خانواده و در نهایت ارزش های اسلامی و انقلابی وارد میکند، بسیار مخرب‌تر از جنگ سخت است.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا خاطر نشان کرد: دشمنان با رواج دادن ماهواره در بین خانواده‌ها سعی در تخریب کانون گرم خانواده‌ها دارند.

موسوی عنوان داشت:  در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر بسیج مقاومت چاروسا برای جبران مالی و جایگزینی افرادی که ماهواره خود را تحویل دهند، به آنها گیرنده‌های دیجیتال شبکه‌های داخلی را اهدا می‌کند.
منبع: فارس