۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

تشنج هوادار خردسال در درفشی‌فر

کودک خردسالی که برای تماشای تمرین سرخپوشان به محل تمرین این تیم آمده بود دچار تشنج شد که توسط پزشک پرسپولیس تحت مداوا قرار گرفت.
کد خبر : ۱۹۶۸۵۸
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع تمرین حمید درخشان و رضا حقیقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

* محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از حضور در ورزشگاه درفشی‌فر در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و از آنجا به محل تمرین تیمش آمد.

* حمید درخشان و حسین عبدی سرمربی و مربی تیم فوتبال پرسپولیس از باشگاه به محل تمرین این تیم آمدند.

* پیش از شروع تمرین و توسط عوامل اجرایی ورزشگاه درفشی‌فر سکو‌های هواداران این ورزشگاه شسته شد تا هواداران در جای مناسبی استقرار پیدا کنند.

* پیش از شروع تمرین چمن ورزشگاه کوتاه شد و این زمین مورد آبیاری قرار گرفت.

* حدود 30 هوادار در تمرین امروز سرخپوشان حضور داشتند و از نزدیک تمرین این تیم را زیر نظر گرفتند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر در سکوت تمرین امروز تیم‌شان را تماشا کردند. هواداران حاضر در ورزشگاه در خصوص باخت سنگین تیم امید کشورمان مقابل ویتنام صحبت می‌کردند.

* بازیکنان با دویدن با توپ بدن‌‌هایشان را زیر نظر کادر فنی گرم کردند.

* پیش از شروع تمرین حمید درخشان و سوشا مکانی در گوشه‌ای از زمین به صورت اختصاصی با هم صحبت کردند. مکانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان مصاحبه‌ تندی علیه درخشان انجام داده بود و به نظر می‌رسد محور گفت‌وگوی این دو نفر اتفاقات همین چند روز بوده است.

* نیلسون دروازه‌‌بان برزیلی پرسپولیس در زمان حضور در درفشی‌فر با بچه‌های مدرسه فوتبال این مجموعه ورزشی به گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت.

* پیش از شروع تمرین کادر فنی دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

* با آغاز تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر نادر باقری مربیان دروازه‌بانان این تیم به تمرین پرداختند. در این تمرین هرگاه دروازه‌بانان عملکرد خوبی داشتند توسط باقری تشویق می‌شدند.

*پیام صادقیان که روز گذشته با پرسپولیس تمرین نکرده بود در تمرین امروز این تیم حاضر شد و پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

*مهدی دغاغله و کمندانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس قرار گرفتند و به کلینک رفتند.

* یکی از هواداران خردسال پرسپولیس که از شیراز همراه با پدرش برای تماشای تمرین امروز پرسپولیس به محل تمرین این تیم آمده بود دچار تشنج شد و از حال رفت. این هوادار خردسال سپس مورد معاینات پزشکی پزشک تیم پرسپولیس قرار گرفت و با مساعدت کادر فنی پرسپولیس پس از بهبود نسبی همراه با پدرش روی نیمکت ذخیره ورزشگاه درفشی‌فر نشست تا از نزدیک تمرینات پرسپولیسی‌ها را تماشا کند.

*ادامه تمرینات پرسپولیسی‌ها به فوتبال درون‌ تیمی در زمین کوچک اختصاص داشت که در این تمرین بازیکنان زیر نظر کادر فنی به فوتبال پرفشار پرداختند و هر از چندگاهی کادر فنی تمرین را قطع و نکات فنی را به بازیکنان این تیم گوشزد می‌کردند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز با پیراهن‌های سبزرنگ به تمرین پرداختند آن هم در حالی که کادر فنی این تیم لباس‌های نارنجی به تن داشتند.

* تمرین فردا تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

* در حالی که پرسپولیس روز پنج‌شنبه به مصاف راه‌آهن خواهد رفت اما عکاس باشگاه راه‌آهن در محل تمرین امروز پرسپولیس حاضر شده بود.
منبع: فارس