۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

پیام سردار نقدی به جشنواره مقاومت

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به جشنواره بین المللی مقاومت پیام داد.
کد خبر : ۱۹۶۸۷۱
صراط: در آستانه برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به این رویداد بین المللی تاکید کرد: امروز سینمای مقاومت در مقابل لشکر انبوه خفاشان شب پرست هالیوود، اسکار، کَن و امثال آن بایستد که جملگی حامی طراز اول و توجیه گر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

متن کامل پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به این شرح است:

" بسم ا... الرحمن الرحیم "

سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در حالی برگزار می‌شود که جهان محو شکوه و عظمت مقاومتی است که فرزندان اسلام در غزه آفریدند. این هفتمین پیروزی معجزه آسای پابرهنگان بر استکبار و زورگویان تا بن دندان مسلح و مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح های ضدانسانی بود که نسل ما به خود دیده. پیروزی خون بر شمشیر در انقلاب اسلامی ایران سرآغاز زنجیره این فتوحات بزرگ بود، سپس فتح درخشان مردم مسلمان افغانستان مقابل ارتش متجاوز سرخ شوروی؛ پیروزی بی نظیر ملت مومن ایران در مقابل همه ابرقدرت های شرقی و غربی در دفاع مقدس؛ دو بار غلبه مقاومت حزب الله لبنان در مقابل صهیونیست‌ها و سه پیروزی چشمگیر مردم محاصره شده غزه، اتمام حجت برای تمام بشر بودکه اگر ملتی اندک با دست‌های خالی در یک سرزمین کوچک بعد از ده سال محاصره و تحریم کامل می‌تواند اینگونه سرافرازانه از حق خود دفاع کند و بر دشمنان فائق آید، تکلیف بر دیگران روشن است و هیچ عذر و بهانه‌ای برای سازش و کوتاه آمدن در مقابل مستکبران باقی نمی‌ماند.

ولی نکته محل تأمل بهای سنگینی است که مقاومت می‌پردازد.

امروز خشن‌ترین دشمن بشریت یعنی لیبرال دموکراسی و کاپیتالیسم غربی با پنهان کردن چهره جنایتکار خود زیر نقاب حقوق بشر، آزادی، جریان اصلاحات، دموکراسی و... می کوشد راه را برای تجاوز و غارت ملت‌ها هموار کند. این رسالت هنرمندان است که جوانمردانه و متعهدانه به میدان آیند و پرده تزویر جهانخواران را کنار زنند و با رسوا نمودن آنان عرصه را برایشان تنگ کنند. به ویژه هنرمندان عرصه سینما که امروز نه تنها یک هنر بلکه یک رسانه مهم و اثرگذار است.

اما متاسفانه هنر و سینمای مسحور جایزه‌های رنگارنگ شیاطین کجا توانسته است خود را از چنگ غارتگران برهاند. همین خلاء موجب گردید که نیروهای مقاومت برای پرده کشیدن از این چهره مزورانه استکبار جهانی بهایی همچون قربانی شدن بیش از پانصد کودک معصوم را بپردازند.

این شرایط بار مسئولیت پیشتازان هنر مقاومت را به مراتب سنگین‌تر می‌کند. امروز انتظار از سینمای مقاومت این است که فریادرس کودکان معصوم و شهید غزه باشد؛ با تصویرگری لب‌های تفتیده مادران روزه داری که فرزندانشان مظلومانه به خون غلطیدند، ظالمان را رسوا کند.

سینمای مقاومت باید بتواند با ترسیم خفت و خواری ارتش ترسوی رژیم فاسد صهیونیستی و پوشالی بودن قدرت استکبار، روحیه را به مستضعفان دربند برگرداند.

انتظار این است که سینمای مقاومت آیینه تمام نمایی باشد از صلابت مردانی که در مواجهه با حجم انبوه پیچیده‌ترین سلاح‌ها، مرگ را به بازی گرفتند و چون صخره‌های مستحکم با دستان خالی مجهزترین ارتش جهان را زمینگیر نمودند.

سینمای مقاومت باید بتواند توطئه تفرقه افکنانه آمریکای جهانخوار و انگلیس خبیث را در راه اندازی گروههای تروریستی تفرقه افکن و خشن که مشوه کردن چهره اسلام را هدف قرارداده‌اند، خنثی کند و وحدت جبهه آزادی‌خواهان را تحکیم بخشد.

سینمای مقاومت باید بتواند رمز موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جریانات همگرای مقاومت و کیمیای رهبری ولایت را تبیین کند و تفاوت آن را با جبهه‌های ناآرام و آشفته خالی از نور ولایت مقایسه کند.

امروز سینمای مقاومت در مقابل لشکر انبوه خفاشان شب پرست هالیوود، اسکار، کَن و امثال آن بایستد که جملگی حامی طراز اول و توجیه گر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

چشم آزادیخواهان و مستضعفان به هنر مقاومت دوخته است. از خدا می‌خواهم این جشنواره را نقطه شروعی برای تحقق این آرمانها و انتظارات قرار دهد. و همانگونه که رزمندگان جبهه‌های میدان نبرد با کمترین امکانات بر دشمن تا بن دندان مسلح غلبه کردند، هنرمندان مقاومت نیز بتوانند بر انبوه جبهه اشرار غلبه نمایند.

"و ما النصر الا من عندا... العزیز الحکیم"»

منبع: ایسنا